Anonym bruker Skrevet 16. november 2008 #1 Skrevet 16. november 2008 Jeg syns det er så vanskelig å få det i han... Han spyttet til tider ut alt (ser det ut som).. Jeg fikk beskjed om at han måtte gå de 10 dagene selv om han ble frisk (halsbetennelse), for ellers kunne betennelsen blusse fort opp igjen.. Men hvis han spytter ut mye noen dager, kan det samme skjer da da, at det kan blusse fort opp igjen? For jeg tror det er mye han ikke har fått i seg.. Vil barn som har halsbetennelse alltid ha feber?? Jeg bare tenker på hvordan jeg skal merke om han blir dårlig igjen.. For nå merket vi det fordi vi var hos legen pga. øyekatarr.. Fikk vite at det var halsbetennelse på lørdagen.. Han fikk feber lørdag kveld (begynte da på med.). Han spiser frykelig dårlig, å har gått ned fra 10,5 kilo til 9 kilo.. Men han er i fin form, og ingen feber siden mandagskvelden.. Han er 20 mnd.
Anonym bruker Skrevet 16. november 2008 #2 Skrevet 16. november 2008 Han har gått på den i 7 dager nå.. HI
Mariamin Skrevet 16. november 2008 #3 Skrevet 16. november 2008 Du må nok holde på i 10 dager. Det siste vi vil er at bakteriene skal bli resistente mot antibiotikaen. Du merker fort om han har en streptokokkinfeksjon. De vanligste symptomene er feber og smerter ved spising/drikking og ved svelging generellt. Feberen er som regel høy. Jeg pleier å gi penicillinen med sprøyte, og det pleier å gå bra. Og så bruker jeg å kjøpe masse is, både fløte og saftis.. Lykke til med sjuklingen:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå