Gå til innhold

dere som tar orgultran eller lignende....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når på dagen tar dere dette??

jeg setter hormonstimulerende sprøyter på kvelden, hadde liksom tenkt at jeg sikkert kunne ta orgultranen samtidig. Men hvordan gjør dere det???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg pleier å ta orgalutran samtidig som menopur/gonal-f. Har variert klokkeslettet fra forsøk til forsøk, men bestandig på kvelden en gang.

Skrevet

Da tror jeg at jeg også tar det samtidig. Har tenkt å ta puregonen ca halv 9 på kvelden, så da kan jeg sette orgultranen da også. er lettere å ha allt samlet synes jeg.

men folk må berre komme videre synspunkt og fortelle hvordan de gjør det, man blir jo så usikker man

Skrevet

Jeg tok også puregon og orgalutran på samme tidspunkt, ca kl 22 om kvelden.

Lykke til tryne :-)

Skrevet

Jeg har satt denne på morgenen og gonal på kvelden. Sist da jeg var på sjekk hadde jeg satt orgultran på morgenen, men trengte ikke flere sprøyter gonal. Jeg skal sette min første gonal- sprøyte i kveld, og begynne med den andre om 5 dager og da blir det på morgenen for min del!

Lykke til Tryne, jeg følger spent med deg:0)

Skrevet

Takk skal dere ha begge to. Nå håper jeg at vi alle lykkes. det er jeg selv som har funne ut hva protokol jeg skulle ha denne gangen, så jeg er spennt på om den funker. Tørr ikk eå tenke på hvordan det vil bli om jeg får en positiv test.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...