bjørnen*i*det*blå*huset Skrevet 16. november 2008 #1 Skrevet 16. november 2008 Hvor mye koster sånn ca en ny emmaljunga scooter? Og hvor lange er deres søte små som fremdeles har god plass oppi den? Gutten min trenger ny vogn til å sove i da simo kombien begynner å bli litt liten...
Anonym bruker Skrevet 16. november 2008 #2 Skrevet 16. november 2008 Den er super som siste-vogn Du får en fireåring oppi den om det skulle trenges... Solid og mye vogn for pengene.
mamma til gutt06&jente08:) Skrevet 16. november 2008 #3 Skrevet 16. november 2008 Jeg har denne vognen til gutten min på 2 1/2 år. Han har sovet i den i barnehagen helt til nå (sluttet å sove). Det er god plass i vognen, og jeg er sikker på at han kunne ha sovet i den vertfal til han var 3 år. I tilegg er den veldig god og lett å kjøre. Punkteringsfrie hjul synes jeg er fordel. Den er lett og ta ut og inn av bilen da den ikke veier så mye. Ellers så ser den jo veldig tøff ut:) Vil også legge til at den er noe romsligere i sittedelen enn brio race. Dette gjør at du lettere får plass til en tykk vinterpose oppi. Har tenkt å ta vare på min vertfal, regner med å bruke den som siste vogn til snuppa også:) Prisen tror jeg ligger på rundt 2500. Kan jo være den har steget litt etter at jeg kjøpte min for 1.5 år siden.
Solskinnsbolla & solstrålene Skrevet 16. november 2008 #4 Skrevet 16. november 2008 Vi kjøpte en i juni, og da ga vi 2500,-. Snuppa er 2,5 år, og hun har god plass! Ikke noe problem med vinterpose oppi. Super vogn!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå