camosilla Skrevet 16. november 2008 #1 Skrevet 16. november 2008 Vi har fått plass i bh fra februar og da er knøtten over året. Denne er helt ny og skal ha åpen løsning. Etter det jeg har skjønnt er det ingen fysisk adskillelse mellom avdelignene, så 1 åringene og de eldste barna blir jo alle i samme rom på en måte. Er litt skeptisk til dette jeg, for hvis noen vil være leie mot noen er det jo lett å la det gå utover de aller minste? Dette er mitt første barn så har ingen erfaring med barnehage i det hele tatt. Dette er sikkert tenkt igjennom, men er det noen med noen erfaringer rundt dette her? Hva syns dere, og hvordan fungerer det?
Anonym bruker Skrevet 24. november 2008 #2 Skrevet 24. november 2008 Jeg har mine egne barn i en barnehage med åpen løsning. Vel.....til dels iallefall. Her skiller man den eldste gruppen fra dem andre. Har aldri vært noe problem i det hele tatt. Personalet jobber "strengt" med å ha grenser. Selv om de er i samme rom skilles dem ved alle aktiviteter - det er bare ved fri lek de er sammen. Da går ofte de yngste ut for å leke - og så er det inne alene etterpå (bytter plass). De minste ser opp til de større. Og de eldste forguder babyene:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå