Stine:-) Skrevet 15. november 2008 #1 Del Skrevet 15. november 2008 Synes dagene begyner å gå sakte nå, og nettene begyner å bli lange, og det har ingen ting med julen å gjøre, haha..... Magen begyner å bli stor og er i veien hele tiden. Har måtta pre knytta joggeskoa slik at jeg bare kan stigen ned i dem, orker ikke bøye meg ned hele tiden. Får jo ikke puste når jeg er der nede... Det er masse liv i magen, og det er jo kjempekoselig, men det kjennes somme tider som hun vil ut gjennom mageskinnet mitt, håper hun finner veien når den tid kommer. Har kjempestor mage som ligger opp under ribbebeina mine og gjør at jeg føler jeg kan spreke når som helst. Ligger langt over den grønne kurven på helsekortet. Men det er fordi magen er så høyt oppe, og jeg får fortsatt på meg dongeribuksene mine. Gleder meg så sinnsykt til å hilse på den lille frøkenen, og selv om det bare er 10 uker igjen nå, så virker det så uendelig lenge til. Hadde vært så mye tryggere å hatt henne i armene og kunnet passe på henne, så hadde jeg sluppet å være bekymret for om hun har det bra der inne i magen ......Men hun har det vel best der hun er en stund til. Vi får heller morse litt til hverandre gjennom mageskinnet. Har i alle fall gjort klar MP3 spilleren med Madrugada og Pink Floyd, for det er beste smertestillende og berolingende jeg kan få under fødselen. Så tror jeg jeg skal kjøpe meg noen gode duftlys. Kanskje Vanilje........? Jeg er sååå klar for oppgaven!!!! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/139115395-betraktninger/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå