Gå til innhold

Final... Helena Sofie eller Hannah Sofie?

Anbefalte innlegg

Vi står igjen med disse to favorittene. Helena liker jeg aller best, sambo liker fortsatt Hannah - men begge kan godta den andres favoritt, om dere skjønner. Vi liker begge navnene begge to.

Vi har bestemt oss for å se an jenta, men hva ville dere valgt (spør egentlig litt for moro skyld...)

Fortsetter under...

Helene er uaktuelt, da det dessverre er brukt opp av familie og nærmeste omgangskrets.. Dessuten har jeg dårlige assosiasjoner til Helene - men absolutt et pent navn!

Jeg synes kanskje Hannah Sofie klinger lettere enn Helena Sofie, men at det er mer "dybde" i Helena. Men Hannah er litt lettere og mykere, litt lystigere, på en måte.

Men, det blir vel til at vi bruker det første navnet uansett...

Hehe.. Nei, altså rart hvordan man innstiller seg på ett navn så er plutselig ikke ungen en Emilia f.eks. Emilia er jo ikke det verste, men finnes mange andre fine(re) navn - skal være enig det!

Blir jo selvsagt litt nysgjerrig, er navnet hun fikk til slutt veldig annerledes Emilia, eller? :-)

Annonse

Skal ærlig innrømme at jeg ble litt paff her jeg sitter - Hannah er jo bare så fint (skrivemåten også!) :-) Ikke at jeg ikke hadde trodd du hadde valgt et så klassisk og flott navn på jenta di - det er ikke lett å vite, vet du.. Du har sannelig god smak! :-D

Jeg var som deg prøvde å finne ut navn så fort som mulig, men det ble noe helt annet enn jeg hadde tenkt første gangen.

Maiken Amalie

Ariella Alexandrea

Men det ble Sarah Kristine og hun passer perfekt til navnet sitt :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...