Alexandra08 Skrevet 15. november 2008 #1 Skrevet 15. november 2008 Grue meg til å gå på denne kontrollen, pga legen min, å umulig å skifte lege:( vist eg føle meg fin etter fødsel, må eg då gå? ka sjekker de egentlig på denne kontrollen?? off, grue meg:(
miapia Skrevet 15. november 2008 #2 Skrevet 15. november 2008 Nei, men du kan jo gå til en gynekolog et annet sted. Må kanskje betale litt.
Alexandra08 Skrevet 15. november 2008 Forfatter #3 Skrevet 15. november 2008 Eg går heller til en annen gynekolog å betaler litt ja:) men er det nødvendig?? er det kunn nedentil som skal kontroleres? ingen andre prøver?? jepp er førstegangsfødende
Gjest Skrevet 15. november 2008 #4 Skrevet 15. november 2008 hos meg snakket vi kun og han spurte om pevansjon ol. ingen undersøkelse og ingen ubehag. .-)
miapia Skrevet 15. november 2008 #5 Skrevet 15. november 2008 Tok du celleprøve før eller i begynnelsen av graviditeten? Ellers så skal de jo se om ting har grodd fint om du revnet. Jeg var ikke sist, da jeg ikke fikk en skramme og hadde tatt celleprøve før graviditeten.
Trultemora er presseklar!! Skrevet 16. november 2008 #6 Skrevet 16. november 2008 Du behøver ikke å ta gynekologisk undersøkelse! Det er ikke "pålagt" lenger!
*LilleTroll + spira Skrevet 16. november 2008 #7 Skrevet 16. november 2008 Jeg tok i tillegg blodprøve for å sjekke jernlagerene etter fødselen.. også ble jeg sjekket nedentil. Ville det jeg da, lurte på hvordan det sto til med sting osv. Jeg ville tatt meg en tur til en gynekolog jeg, bare for å se at alt er fint og flott etter å ha vært baby-passasje! Lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå