Natalina ´08 og snuppa ´10 Skrevet 15. november 2008 #1 Skrevet 15. november 2008 Hva anbefaler du, og hvorfor?? Pris?? Hvor selges de??
Histepist Skrevet 15. november 2008 #2 Skrevet 15. november 2008 Har ikke brukt den selv, men har blitt annbefalt den av veninder som er veldig fornøyde. Den er jo forholdscis dyr- se www.pfc.no
Glad tobarnsmamma Skrevet 15. november 2008 #3 Skrevet 15. november 2008 Jeg har brukt Ladycomp i 2 år, og er veldig fornøgd!!!! :-)
*LilleTroll + spira Skrevet 16. november 2008 #4 Skrevet 16. november 2008 Brukte Pearly i ca 1 år før vi ble (planlagt!) gravide. Skal bruke den videre nå, ALDRI mer hormoner i kroppen min
Natalina ´08 og snuppa ´10 Skrevet 16. november 2008 Forfatter #5 Skrevet 16. november 2008 Dyre da, men holder ikke Pearly som prevansjon? Ser det er stor forskjell på prisen..
lucky meee:) Skrevet 17. november 2008 #7 Skrevet 17. november 2008 Hvis du skal bruke pfc som prevansjon så er det pearly og ladycomp som anbefales. Babycompen er den som har lengst lagringstid av dine verdier og er derfor helst for dem som planlegger og bli gravid. (pearly og ladycomp fungerer også for disse). pearly er den billigste og ligger på ca 3500kr tror jeg. men en kan få disse billigere om en kjøper dem brukt. www.pfc.com Her får du info og her kan du også kjøpe ubrukte. Jeg kjøpte selv peraly for et par mnd siden og er ennå ikke helt inni det, men har bare hørt positive tilbakemeldinger.
Skrekkblanda fryd *mamma* Skrevet 17. november 2008 #8 Skrevet 17. november 2008 Jeg kjøpte en brukt babycomp på finn.no i går. Tenkte å bruke den som prevensjon frem mot sommeren, og deretter babyplanlegging. Betalte 2500,- for den. Hvis du er villig til å kjøpe brukt kan du sjekke finn.no og ebay.com eller ebay.dk. Selges vel også noen på prevensjonsforumet?
Natalina ´08 og snuppa ´10 Skrevet 17. november 2008 Forfatter #9 Skrevet 17. november 2008 Takker for svar! Skal sjekke litt. Liten lyst til å proppe kroppen full av hormoner..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå