MissAntrop Skrevet 15. november 2008 #1 Skrevet 15. november 2008 Er det noe man bør finne seg i, sånt som bare skjer. Det er andre gangen at jeg oppdager at jenta mi har et stort bitemerke på armen, men ingen i barnehagen har sagt noe, så jeg lurer på om jeg skal ta det opp. Jeg er ikke interessert i hvem (vet at de ikke kan si det), men hvilken situasjon , foranledningen og om jenta mi gråt lenge, feks.
Anonym bruker Skrevet 16. november 2008 #2 Skrevet 16. november 2008 Biting i barnehagen bør tas alvorlig og følges opp av de voksne. Du burde absolutt ta det opp med de ansatte. De har taushetsplikt når det gjelder hvem som har bitt, men de burde informeres slik at de kan passe godt på og forhindre flere episoder.
Anonym bruker Skrevet 17. november 2008 #3 Skrevet 17. november 2008 De skal fortelle deg hvis datteren din blir bitt eller om hun biter. I bhg vår er de veldig på at biting ikke er lov. Sønnen min bet 3-4 ganger når han var mindre (halvannet år), nå etter sommerferien har han blitt bitt x-antall ganger av de mindre barna som begynte i høst. De sier aldri hvem som har bitt, men forteller hvor de var når han ble bitt, hva som utløste bittet (hvis de så hva som skjedde). Han har ikke blitt bitt den siste mnd. så regner med at de har fått bukt med problemene nå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå