Gå til innhold

Fødeklar..., tror nok jeg vil vente litt til :)

Anbefalte innlegg

I går var min siste arbeidsdag på jobb. Permisjonen min begynte i dag, deilig!!

Men tradisjonen her på BiM er jo at man kan skrive "fødeklar" når det er 21 dager igjen, og jeg MÅ bare si at jeg IKKE føler meg så veldig fødeklar enda....

Klart er jeg lei! Har mye halsbrann, rastløse ben, vondt i bekken og rygg, som resulterer i veldig lite søvn, men alikevel... Hadde vært veldig deilig med fri en uke før lille nurket entrer verden, men kommer han så er han jo selvfølgelig mer enn hjertelig velkommen da.

Har jo innsett at "han" bestemmer, men det er sannelig skremmende å ikke vite om han kommer om 1 uke eller om 5 uker :s

Fler som nå liksom skal være fødeklare eller ikke her på¨desember forumet?

Fortsetter under...

jeg har nå 28 dager igjen :) men virker som både baby og kropp begynner å bli klar gitt :o føler jeg også vil ha litt lenger tid på meg...

Og dersom det blir KS, så vil nok det skje om knappe 2 uker, skummelt! Lurer fælt på hva de sier på føden nå mandag.

Har 17 dager igjen til termin...og for fire dager siden følte jeg meg ikke klar, men over natta endret det seg. Merker store endringer på kroppen over natta- mer tyngde, mer vondt her, hormoner etc...på bare noen få dager føler jeg mer mer klar...med ikke heeelt klar ;-D

Jeg har 15 dager igjen til termin 1. desember. Opprinnelig termin er i dag så jeg føler meg klar. Kjenner at tulla presser nedover og har en del vondter jeg ikke har hatt før. Men om jeg egentlig noensinne blir klar for dette vet jeg ikke:)

ikke helt fødeklar enda, har 16 dager igjen. nyter bare dagene som den er nå. lille frøken kommer fort nok som det er og snur hverdagen på hode. men hun er selvsagt velkommen når som helst for det! men dette er min nr 3. så jeg bare koser meg med jentene mine i mens, til hun andre kommer og krever en del mer=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...