Gå til innhold

negativ billig test..

Anbefalte innlegg

Jeg har testet siden forrige mandag(vet det var litt tidlig) men har så mange symptomer, clear blue viser en tydelig kraftig strek men alle billig tester viser negativ, siste i går. ikm på mandag da, så skal teste på nytt da. noen som har opplevd dette? cb er vel mer sensitiv.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/139113946-negativ-billig-test/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, jeg har også opplevd dette. Hadde ikm søndag 9. testet først onsdag positiv meg digital careblue. Var på legekontoret på torsdag morgen og fikk bekreftet graviditeten. Tok 2 billigtester i går fredag som begge var negative. Måtte kjøpe en digital careblue i dag som viste positiv. Tok en billigtest med en gang etterpå som var negativ...

Jeg skal kjøpe en CB digital i dag.. Skulle hatt TR for fem dager siden og har vanligvis veldig stabile sykluser, men nå drar det ut... Tatt to billig tester som begge viste negativt, men føler meg litt oppblåst, må tisse ofte og litt kvalm til tider (noe av dette kan jo selvfølgelig være psykisk...) Men får håpe at det virkelig er en liten hybel boer!!! Er virkelig klar for det nå!!

håpe, håpe!! Kanksje jeg også får lov å slite meg igjennom for sommeren gravid!! :)

(7 pp)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...