Gå til innhold

noen med 7 mnd baby her? når er siste måltid på kvelden, og første igjen på morgenen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

min får grøt kl 19.00

og frokost mellom 7 og 9 (alt ettersom når han våkner)

men er ikke det veeeeldig mange timer da? (uten mat)

det hender seg at han våkner i 4 tiden på natta, da legger jeg han bare oppi senga vår, og kan sove til 8-9 tiden.

skal jeg gi flaske med melk/velling på natta når han våkner?

kan jo være derfor han våkner? litt sulten?

vet ikke jeg... bare prøver å tenke litt høyt her...

Skrevet

du er nok bare veldig heldig:) gutten min sover fra hal 7 til 4 og får pupp og pupp ijen hal 7 og opp!

Skrevet

Hei! Min gutt blir 7 mnd om en uke.

Våkner han kun en gang?

Og roer seg når han kommer i din seng?

Følger han vektkurven sin?

Jeg må si at det er det samme her i huset som hos deg. Grøt (Kvelds grøt fra Småfolk) og 145 ml med MME (drikker aldri opp :P) og pupp.

Nettene er veldig ulike, våkner alt fra 0 til 4 ganger om natten.

Jeg pleier ikke å ta han i vår seng før kl 06. Jeg gir han kun pupp om natten, men har aldri gjort det mer en to ganger pr natt, selv om han våkner oftere enn det noen ganger. Selv om han våkner er han jo ikke sulten hver gang.

Etter kl 06 får han pupp i senga vår, enten så forblir han våken eller sover litt mer.

Om det er "ja" på alle tre spørsmåla mine, så kan ikke jeg se noen grunn til at du skal måtte gi han mat. Slik som med Magnus så våkner han ofte ved 23 tiden, da er det kun 4 timer siden han fikk såpass stort måltid, da gir jeg ikke mat. Våkner han 04, gir jeg mat. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...