Gå til innhold

Hvor gammel var deres baby når han/hun klarte å komme seg fram, rundt på gulvet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg klarer ikke huske når eldste jenta begynte å åle seg etter leker...

Når begynte deres baby? Hva er gjenomsnitts alder for det?

Skrevet

Lillegutt begynte å dra seg rundt i militærstil når han var 7 mnd. Er vel ikke noe gjennomsnittsalder, er jo så utrolig forskjellig, vet om ett par som begynte å krabbe før de var 6 mnd også.

Skrevet

Nei det varierer nok veldig. Klarer bare ikke å huske at jenta mi var så tidlig som lillegutt er...., min gutt begynte å dra seg rundt seg selv for 2 uker siden og da var han akkurat 5 mnd. Nå kommer han seg fra en ende til annen på liten tid. Han bruker den "slange metoden"

Han trenger ikke begynne å krabbe enda, for det blir travelt....

Skrevet

nr 1 dro seg fremover da han akkurat var blit 7 mnd. tok ikke så veldig lng tid før han krabbet da. innen 8 mnd var det vel.

nr2 er 3 mnd, snur seg rundt og når han ligger på rygger sparker han fra med bena. men han kommer seg ikke så mye rundt ennå. men han ligger ikke stille på tepper ihvertfall. hehe. så han her en mye mer aktiv tidlig

men det er veldig forskjell på barn altså

Skrevet

min er 7 mnd og har så smått begynt å dra/skyve seg tilbake, men det er knapt en meter så er han lei:P

tror ikke han skjønner helt enda hva som skal til for å flytte på seg, men HS sa at han viser interresse for leker ol. som ligger litt lenger unna.

regner med han ligger langt under juletreet når den tid kommer.

men det er veldig forskjellig.

har ei venninde, sønnen hennes er 10,5 mnd han verken aker eller skyver seg. bare snurrer rundt og rundt på matta.

HS der sa det var helt normalt og at han muligens er den type barn som "hopper" over krypinga.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...