Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vurderer snart å gå over til sportsvogn. Kanskje litt tidlig, lillemann er bare 5 mnd, men vi har OTH og bagen begynner faktisk å bli litt liten...

Når gikk dere over til sportsvogn???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har også OTH vognen. Jenta mi ble for stor til baggen når hun var 5,5 mnd. Hun liker seg bedre i sportsdelen :-)

Skrevet

eldste var 4 mnd akkuratl... mini var 5.5 mnd

Skrevet

Vurderer å gjøre det nå snart, men han er ennå fornøyd med bare ligge nedi bagen. Han er 5,5 mnd så om noen uker skifter jeg nok...det begynner å bli trangt om plassen.

Skrevet

Har begynt med voksipose nå og det er temmelig trangt nedi vognbaggen nå. Snuppa er straks 4 mnd. Tenker jeg begynner om 1-2 måneder.

Skrevet

Vi har maxi cosi mura 4 og vi bruker bagen enda, jenta er 8,5 mnd... Tenker å bruke bagdelen så lenge det er plass, og foreløpig er det ingen problem...

Skrevet

7 mnd

Skrevet

4,5 mnd. mye bedre med sportsvogn når barnet ønsker å følge litt bedre med og viser interesse for omgivelsene. bare viktig at den kan legges helt eller nesten helt ned.

Skrevet

OTH ja og bytta rundt 5 mndr. For liten bag da.

Skrevet

Sent ute jeg da :-). Mini her er 7 1/2 mnd og har god plass i baggen enda(han er 72cm høy), har simo duo vogn. Sitter mest da, så bytter vell snart...?

Skrevet

Ca 6-6.5 mnd! :) Har Teutonia Spirit S3, softbag brukte jeg! :)

Skrevet

Byttet ved ca 7 mndr. Men passer i bagen enda. Har Emmaljunga City Cross med hard bag.

Skrevet

Begynte med OTH sportsvogn rett før han var fem måneder. HS

sa at det er helt greit og veldig fint for babyen å få se litt. Nå kan han

gjerne sitte 2-3 timer i trille og titte på verden.

Skrevet

Min jente var 5 mnd. Hun begynte å kjede seg skikkelig i dypvogna.

Måtte bære henne endel i sele, men når hun kom i sportsvogn og jeg satte ryggen litt opp stortrives hun.

Skrevet

Begynte med sportsvognen når han var 5,5 mnd. Det var fordi vi måtte frem med voksien, og da ble det for trangt nedi bagen.

Han sitter ikke opp ennå (er 6 mnd nå).

Skrevet

Jenta er snart 7 mnd og vi bruker bag og sport om hverandre. Har emmaljunga med citybag. Bruker bagen når hun skal sove på verandaen eller på tur, og sport når vi skal på shopping eller er ute og trilller på ettermiddag når hun ikke sover så mye. Blir sur om hun må ligge for mye så da er det greit å sette opp ryggen.

Skrevet

Vi byttet fra baggen til sportsvogna når gutten vår var 6.mnd pga det begynte å bli litt trangt og etter hvert så likte han seg ikke oppi baggen. Jeg kvide meg litt til å bytte pga da fikk jeg gutten min fra meg, har Emmaljunga City Cross og sportsdelen på den er vendt ut. men når jeg fikk prøvd osv så gikk det jo kjempe greit og gutten min likte seg utrolig godt oppi der ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...