Trønderbærta Skrevet 15. november 2008 #1 Skrevet 15. november 2008 Jeg er ferdig på jobb kl 16 hver dag, bor ca 20 min unna, så må hente jenta mi på sfo før kl 16.30, og gutten i bhg før kl 16.45 (ca 5 min unna skolen). Så litt travelt!! Sambo jobber på sjøen, så er hjemme "alene" annenhver mnd! Når vi kommer hjem så er det jo middagslaging/spising, evt aktiviteter (mandag/torsdag), og lekse. Men føler at vi aldri har tid til noe sosialt (jeg jobber også annenhver helg), utenom i frihelgene, men da er det godt å slappe av også..! Hva gjør dere egentlig etter jobb? Noe sosialt eller noe spesielt/"annet" med barna?! Ute å leker å div?
solfrøken-♂♂♂ Skrevet 15. november 2008 #2 Skrevet 15. november 2008 Det er ikke mye spennende som skjer her, nei... Er som oftest bare hjejmme med unger og gubben de dagene han slutter 4. Dager som han jobber til 8 blir hjemme uansett. Det hender jeg er flink å reise på venninne besøk, men det er liksom ikke så ofte det heller.... =)) Helgene har vi til disp. Gubben jober annenhver helg så de helgene gjør jeg og guttene noe sammen, kanskje med noen venner... ellers har vi besøk, reiser på besøk.... =))
*Andreapus* Skrevet 15. november 2008 #3 Skrevet 15. november 2008 Til vanlig: (er i perm nå) Jeg slutter 16.00 er hjemme halv 5.. Kommer hjem til at mannen har laget\begynt på middag.. Mannen slutter 3 på jobb, og er hjemme rundt halv med eldstemann. En dag i uka er jeg og trener med ei venninne, han har fotballtrening. andre dager gjør jeg ting i huset, ser tv, slapper av.. Er lite tid til spesielle aktiviteter. Men på sommerne er vi ofte på stranda, på våren er vi ofte på skogsturer, på vintern er vi ute og aker. før jul så gjør vi juleting-- Ofte med vennefamilier. men noen ganger bare oss også. Selv om tiden er knapp og man er sliten, så syns jeg det er godt og faktisk gjøre noe og.. ikke bare sitte inne og glo.. Blir nok litt annerledes etter jeg er ferdig med perm, da vi har henting i barnehage, i tillegg til en liten unge, som må legges tidlig.
Meg,Vesla & Antonio:) + spire Skrevet 15. november 2008 #4 Skrevet 15. november 2008 jeg er ferdig på skolen 5 over 3 så da må vi enten hente snuppa eller har sambo hentet henne.. da er det hjem å lage middag så leker vi å slapper av.. noen ganger er vi også ute en tur på lekeplassen.. om mandagen er vi på babysvømming og sambo trener fotball 2ganger i uken, men det e fra kl 2-4 så..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå