Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har nå hatt grønn hyppig avføring i to uker gir kun mm. Mini er i god form men bæsjer 3 ganger om dagen. Noen som har opplevd noe liknende. dro dere til legen. Vurderer å dra til legen på mandag, men skjønne liksom ikke helt hva eventuelt hun kan gjøre ..................

Skrevet

Min gutt har også hatt grønn avføring!!! Første grønne bleien var på søndag, så imorgen er det en uke... Tror han har hatt diare for det har kommet OFTE!!!, brukt nesten to pakker bleier på denne uken... Men mulig det er tenner på gang hos min, ser en liten hvit prikk nede på gommen, men den har ikke brutt igjennom, han er bare 3 1/2 mnd, så det er jo veldig tidlig. I tillegg hadde han masse feber mandag- onsdag, men det gav seg igjen heldigvis. Lurte på å dra til legevakten på onsdagen da det toppet seg veldig, han bare grein og grein og fikk ikke roen, men det endte med at vi lå hos han til han sovnet, trøstet og strøk og bar, og neste dag var det MYE bedre, kun 3 små grineperioder på hele dagen!!!

Jeg vurderte det slik: Ikke lege fordi han var såå opplagt, blid og fornøyd når han var våken. Vi fikk god kontakt, han smiler og tøyser og "snakker" osv, så da tenkte jeg at det hadde han ikke orket om han var syk...

Antall bleier per dag er nå kraftig redusert, men fargen er fortsatt grønn, men jeg skal til helsestasjonen til onsdag på 4 mnd kontroll og tenker jeg snakker med de da, og hører hva de sier... Det kan jo være noe virus eller noe, så kanskje greit å sjekke opp, men du kan jo evt ringe HS på mandag og høre hav de sier, om de synes du bør kontakte lege...

Lykke til

:D

Skrevet

Hvis det er irrgrønt og du ammer kan det være at han/hun år for lite av ettermelken.

Skrevet

Tror han får i seg all melken. Snakket med HS forrige uke, og hun sa vi fikk se det ann. Evt dra til legen, forda kunne de finne ut om det var virus. Men jeg trodde ikke man kunne gjøre noe med virus uansett jeg da...

Humøret er topp så jeg er ikke veldig bekymret

Skrevet

Min jente på 4 1/2 mnd hadde grønn bæsj i nesten 3 uker før det gikk over til normal gult.

Tror det startet med en liten diare hun hadde. Var hos legen som trodde hun hadde fått en magevirus som gikk da.

Tror selv det tok så pass lang tid før magen stabilisterte seg skikkelig igjen.

Neppe så mye legen kan gjøre, men om du føler for det er det alltids betryggende å gå til legen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...