Anonym bruker Skrevet 15. november 2008 #1 Skrevet 15. november 2008 han er 22 mndr. Han slår, klorer og klyper meg i ansiktet. Hvorfor gjør han dette? Det er bare leit og trist at jeg ikke klarer få han til slutte. Når jeg prøver prate til han, så hører han ikke. Han bare fortsetter. Er dette normalt? Han er aldri sånn med andre. Kun meg...Og NOEN ganger pappan sin.. Jeg blir så sint noen ganger at jeg kan sprekke, men m¨å jo bare holde meg i skinnet. Det er jo rett og slett VONDT!! Både fysisk og phsykisk..
Anonym bruker Skrevet 15. november 2008 #2 Skrevet 15. november 2008 Samme her... har han språk? Det har ikke min og jeg tror det har mye å si. Når er det han gjør det? Er han trøtt? Jeg har ingen råd å komme med, men jeg vet godt hvordan du har det. Jeg blir klort til blods ofte...
Anonym bruker Skrevet 15. november 2008 #3 Skrevet 15. november 2008 Sønnen min på 18 mnd klasker meg og mannen min i ansiktet av og til. Vi sier da til han at det gjør vondt og at han ikke må gjøre det. Han smiler og ler bare. Han har bare ikke skjønt det ennå, tror jeg. Han slår seg i hodet av og til når han er sint. Vi tar det ikke så ille og tror og håper at han vil skjønne det etterhvert og slutter å klaske oss i ansiktet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå