Gå til innhold

fare for abort:(

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

--------------------------------------------------------------------------------

her er min lille dumme,idiotiske sak:-(

Er gravid i 6 uke. Gleder meg i hel til å bli mamma. Men probleme mitt er at jeg er usikker på hvem som er faren.

Jeg har hatt en kjæreste i 6 år, men rundt det tidspungtet hvor jeg ble gravid,var det slutt mellom oss,og jeg hadde sex med en annen. Vi er nå sammen igjen,å han vet at jeg er gravid. Jeg var hele tiden sikker på at det va kjæresten min som var barnefaren,å han glede seg masse.

Men her er problemet.

Jeg hadde siste mens 29september. Dette var en litt tullete mens som varte i ca 7 dager.

Den 10ende september hadde jeg sex med person(x)..han fikk ikke utløsning inni meg.

Den 15,og 17 og muligens 13.Komm person (y)inni meg-altså kjæresten min.Vi hadde en liten prøve uke på forholde.

Men den 18 va jeg på fest å ble sjikkelig full, havnet i sengs med en kompis.Usikker på om han komm inni meg.. TROR IKKE DE

Føler meg så utrolig billig.. har aldri gjort noe slikt før. Hva skal jeg gjøre?????..

Har fortalt kæresten min de, å alternativet er abort,om jeg ikke finner ut hvem som er faren

Fortsetter under...

Det er dessverre umulig å si hvem som er faren før barnet er født.. Du har hatt samleie så tett med flere forskjellige at det kan være flere av de som er far.. Selv om de ikke fikk utløsning inni deg kommer det litt sædceller ut i væsken som kommer ut av penis mens man har samleie, og det er derfor "hoppe av i svingen" metoden ikke er sikker...

Skjønner at dette er vanskelig for deg og kjæresten, men her må du nok ta et valg om du vil ta abort eller ikke uten å få vite sikkert hvem som er far ettersom det først kan fastslåes med DNA test når barnet er født.. Lykke til med avgjørelsen hva enn den blir...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...