jentelykke + guttelykke Skrevet 15. november 2008 #1 Skrevet 15. november 2008 Hun er 6,5 mnd. Jeg har prøvd alt fra milde retter som kun potet og morsmelk til middagsglass med litt krydder og mer smak, men ingenting faller i smak. Noen forslag til hva jeg kan gi i steden for en stund? Regner med at hun vil like middag til slutt når hun blir litt større. Hun vil nesten ikke ha pupp lenger, så kan ikke bli det. Kan jeg gi grøt tre ganger om dagen? Forskjellige typer for eksempel? Hun spiser ellers fruktmos og frukt.
2.gangs Skrevet 15. november 2008 #2 Skrevet 15. november 2008 Jeg spurte ernæringseksperten her inne, og kunne godt gi grøt 3 ganger om dagen. Vi gir forskjellige typer grøt så han ikke skal bli lei av å få den samme smaken hele tiden. Tar ofte på litt frukt på toppen for det liker han veldig godt.
UpsyDaisy Skrevet 15. november 2008 #3 Skrevet 15. november 2008 Må bare spørre om du har prøvd Hipp sine glass. De var de eneste småen her ville ha i starten.
UpsyDaisy Skrevet 15. november 2008 #4 Skrevet 15. november 2008 ...må legge til at jeg har hørt flere oppleve det samme. Hipp inneholder visst en del mais og gulrot som er søtt og derfor populært;)
SlitenÅtrøtt.. alltid & støtt Skrevet 15. november 2008 #5 Skrevet 15. november 2008 snuppa liker bare maispurèen og nudler med kjøttsaus eller hva den heter fra hipp..Ellers er det spisenekt
Sannali Skrevet 15. november 2008 #6 Skrevet 15. november 2008 Nudle-glasset fra Hipp er storfavoritten her i gården også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå