Gå til innhold

Baby på snart 5uker..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gutten min ligger å presser/trykker hele tiden! Han blir helt rød i ansiktet! Høres veldig ubehagelig ut!

Tilogmed når han sover ligger han å presser...

Han har endel bæsjebleier i løpet av dagen - så tror vel egentlig ikke det er det som er problemet....

Noen forslag til hva jeg kan gjøre?

Skrevet

Det er nok masse luft tenker jeg. Jenta mi holdt på sånn de første 5-6 ukene hun også. Særlig om natta. Legg han på ryggen og trykk forsiktig lårene inn i magen på han, om du skjønner. Jeg pleide å gjøre dette og da kommer lufta ut. Evt legg han på magen over kneet ditt sånn at det blir press på magen og rompa kommer opp i lufta.

Skrevet

Takk for råd. Det hjalp en liten stund å trykke lårene inn i magen - men så går det en liten stund før han begynne igjen...

Off.... Syns så synd på han!

Kan det vær noe jeg spiser som e grunnen??

Får håpe det snart går over.

Skrevet

Sånn er gutten min og. Han er fire uker og trykker og trykker hele natta og mye av dagen. Og om kvelden når han blir litt sutrete så er resultatet en del gråting i tillegg...

Vi får kanskje smøre oss med tålmodighet og håpe at det går over snart??

Skrevet

gutten min på 4 uker presser også en del. spes. på natten rundt kl. 5. han kan holde på til 6 ca. snakket med helsesøster og hun sa det var helt normalt. men anbefalte miniform. er for luft imagen. han promper en del, når han presser, og da blir han bedre,men dette er visst helt normalt

Skrevet

Høres akkurat ut som min lille shnuppe på 5 uker. Hun ligger og presser og presser og ikke stort kommer ut. Ikke har hun hard avføring heller så jeg skjønner ikke hvorfor og hva det er hun presser sånn for!? Men, godt å vite at det ikke er helt unormalt da!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...