Gjest Skrevet 15. november 2008 #1 Skrevet 15. november 2008 Fikk skikkelige murringer og måtte ta paracet for å dempe smerter,så da skjønte jeg hvor det bar. Snakk om berg og dalbane følelses messig. jeg klarer ikke forklare hvor jævlig dette har vært til nå, jeg er bare helt knust. dette var mitt 2 forsøk, men 1 icsi. Har tre egg på et strå men hører at de fryse eggene ikke er de beste.... må ringe riksen på mandag og sette meg i ny kø.....måtte bare tømme meg litt her bare dere her inne som skjønner hvor jævlig tøft vi kan ha det..
Gjest Skrevet 15. november 2008 #2 Skrevet 15. november 2008 Uff da Stinemin! Dette var ikke hyggelig lesing. Håper du og mannen din tar godt var på hverandre nå. Det er i alle fall godt å ha dette forumet der man kan få kontakt med andre som har opplevd det samme og faktisk forstår hvordan man har det. Trøsteklemmer til deg
snøfilla - mamma til 2 Skrevet 15. november 2008 #3 Skrevet 15. november 2008 Vet hvor tøft du har det nå... Jeg var også nesten 6 uker på vei da jeg mistet i våres. Det var ikke mange dagene jeg fikk være i paradis før jeg fikk beskjed om at hcg var på vei ned og at jeg måtte forberede meg på en SA. Orket ikke flere forsøk etter det, og som du ser av signaturen min har vi bestemt oss for adopsjon i steden. Klem
Søskenhåp adopterer Skrevet 15. november 2008 #4 Skrevet 15. november 2008 Dette var nedtur ja.... opplevd å miste 2 ganger selv og det er rett og slett litt farlig å ta gledene på forskudd for mye kan skje tidlig i svangerskapet. Det går dette vet du men tar bare litt lenger tid... Jeg går også for frys neste gang - det er dårligere odds men mange har jo også greidd det med fryse-egg så tvi tvi.
finetine Skrevet 16. november 2008 #5 Skrevet 16. november 2008 Å så trist stinemin:o(. Den gangen jeg mistet var jeg 5+4 uker på vei,og selvom man ikke er kommet så langt så har drømmene man har for barnet allerede rukket å gjøre seg gjeldende. Det er veldig tøft og veldig vondt,og du har all rett til å gråte og føle at dette er j...urettferdig. Ta godt vare på hverandre nå da! Og prøv å gjøre noen ting som kan få fokuset litt bort fra alt det vonde. Besøk til gode,nære venner som vet har alltid hjulpet meg. Krysser fingre for deg på neste forsøk( og du jeg har hørt at legene blir bedre og bedre på fryseforsøk,så du skal se at neste gang så sitter det) Trøsteklem
Tryne_ nr.3 på vei Skrevet 16. november 2008 #6 Skrevet 16. november 2008 jeg fikk veldig vondt av deg nå. det du går gjennom er veldig tøfft. Jeg har mistet i uke 8 og 5, og det var like vondt begge gagene. Så om ma ikke er komt så langt så har er det ingenting som skulel tilsi at det ikke er like vondt som å miste litt snere. Jeg kan ikek komme med så mange gode tips, men jeg vil si at jeg tenker på deg, det er ikke greit å være deg nå. Stor klem fra
Mikkemafian Skrevet 16. november 2008 #7 Skrevet 16. november 2008 Huff da Stinemin... Dette var leit. Har selv opplevd å miste og det er så mange drømmer og tanker som bare blir revet vekk. *Klemme på* Fryseegg har riktignok litt lavere prosent til å lykkes, men mange blir gravide på fryseegg også!! Jeg satser på at vi blir det begge to. Jeg skal ha nytt forsøk i januar. Mange varme tanker til dere i denne vanskelige tiden. Ta vare på hverandre! Trøsteklem
Pia76.. Skrevet 16. november 2008 #8 Skrevet 16. november 2008 Mang klemma går din vei no ja. Bli jo så lei mæ når æ les att dåkk miste fosteran dåkkes æ ja. Håpe virkeli att det går bra neste gang. Tenke på dåkk
Turte79 Skrevet 16. november 2008 #9 Skrevet 16. november 2008 En kjempe bamseklem sendes!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
LykkeligSomMamma Skrevet 16. november 2008 #10 Skrevet 16. november 2008 så trist å høre Stinemin! Var jo ikke slik det skulle gå! Stor trøsteklem!
Kanskje i år? Skrevet 16. november 2008 #11 Skrevet 16. november 2008 Så utrolig trist... Gi deg selv tid til å være trist og sint - det er urettferdig å måtte oppleve de store nedturene på vei til det man mest ønsker seg.
Kine71 Skrevet 16. november 2008 #12 Skrevet 16. november 2008 Åååå så trist å høre. Trenker på deg og skjønner at dere har det vanvittig tøft. Masse klemmer fra
Gjest Skrevet 16. november 2008 #13 Skrevet 16. november 2008 Skjønner at du ikke har det noe godt nå, stinemin! Må dere ta vare på hverandre og støtte hverandre i en vond tid, og etterhvert prøve å fokusere på neste forsøk. Det er utrolig mange "fryse" barn som er født, og da slipper du mange av medisinene. Skal selv igang med dette om en mnd. Mange klemmer fra meg. Vet hvor utrolig tøft dette er!!!!
Gjest Skrevet 16. november 2008 #14 Skrevet 16. november 2008 utrolig godt å få litt støtte her inne altså, bare dere her som virkelig forstår, tusen takk for alle trøste klemmer. må jo bare se fremover, sånn er livet, neste posetive test(satser på det en gang i framtida)skal ikke jubelen sitte så løst som denne gangen...
Mamma til 2 søte jenter Skrevet 16. november 2008 #15 Skrevet 16. november 2008 Vet akkurat hvordan du har det! Det er helt forferdelig. Jeg mistet, men var jo ikke så langt på vei som deg, men visste jeg var gravid så jeg følte hele verden gikk under. Men det som hjalp meg var å prøve å fokusere på andre ting. Det håper jeg dere kan klare å gjøre. Prøv å se framover - du har egg på strå - og Riksen hadde aldri fryst de om det ikke var noe håp for dem. Også har du jo blitt gravid og da kan du bli gravid igjen. Så ikke gi opp - en dag skal det lykkes for dere også, Stimemin!! Klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå