sannhet Skrevet 15. november 2008 #1 Skrevet 15. november 2008 Barnet mitt hadde store humørsvingninger av Ritalin og vi skiftet til Concerta.Han har blitt en blid og samarbeidsvillig gutt. Det er lurt og prøve ut flere alternativer hvis man ikke er helt fornøyd.
Anonym bruker Skrevet 15. november 2008 #2 Skrevet 15. november 2008 Det var veien vi gikk også, men det var vel også fordi Concerta ikke var kommet da vi begynte:) Her også er Concerta beste løsningen:)
Gjest Skrevet 27. desember 2008 #3 Skrevet 27. desember 2008 Nå har ingen jeg noen barn (ennå - venter ei tulle rundt den 25. Januar), men jeg selv har ADHD, og brukte først Ritalin, men gikk over til Concerta. Har også prøvd Strattera, men det fungerte ikke så bra for meg, så jeg gikk da tilbake til Concerta. Mitt råd er: Rådfør med lege om å prøve forskjellige medikamenter, og finn den dosen som passer.
sannhet Skrevet 28. desember 2008 Forfatter #4 Skrevet 28. desember 2008 Vi endte tilslutt opp med concerta pluss en 1/2 Ritalin om morgenen. Nå har han normalt humør og er heller litt lei seg istedenfor å bli sint. Julen har vært veldig fredelig. Han klarer og sitte lenge med inneaktiviteter og slipper denne flakkinga fra det ene til det andre. Lite med masing, flere gode samtaler uten tull og tøys.Han er ikke på noe måte neddopet, men en lykkelig gutt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå