Gå til innhold

Etter at vi begynte med grøt vil han jo nesten ikke

Anbefalte innlegg

Skrevet

ha pupp lenger... Drikker kanskje en skvett eller to så er han ferdig..Ha er snart sju måneder.

Om morgenen når han står dier han som før, og våkner en gang om natten og spiser bra da, men på dage vil han nesten ikke ha noe..

Er redd produksjonen blir helt borte hvis han fortsetter sånn..han holder på å få en tann nå også,vet ikke om det har noe å si??

Han spiser grøt om morgenen+ frukt og middag+ grøt igjen til kvelds. Prøver å tilby puppen før hvert måltid men er sjelden han vil ha noe særlig. .Synes kanskje det er litt tidlig å slutte med ammingen nå.. nesten litt trist..men..

Flere???

Skrevet

Tror det er ganske normalt. er ikke så interessant lenger her heller, og det begynner å bli mindre.

Han får pupp morgen, ettermiddag og kveld + en gang på natta.

Ellers er det:

Frokost: grøt eller brød + vann

Lunsj: grøt eller brød + vann

Middag: middagsglass + vann

Kvelds: grøt + vann

Og så får han pupp før han legger seg for kvelden

Skrevet

Det er akkurat slik her i gården også. Er interresert i pupp på kveld, natt og tidlig, tidlig morgen. Trøster meg foreløpig med at hun får i seg en del mm etter som jeg blander mm i grøten. Men produksjonen går ned, så det er vanskeligere å pumpe til grøten også. Men etter hvert skal jo det bare vann i grøten også...

Jeg får noen ganger til å amme rett etter at hun har våknet. Som regel etter den siste duppen hennes. Før middag.

Jeg er enig i at det er litt trist... :)

Hun er 6,5 mnd.

Skrevet

Hei!

Sånn var det her en lang stund også, men nå har interessen tatt seg opp igjen:) Han er litt over 8 mnd. Jeg har pumpet meg litt når han ikke har villet ha. Tror dette er ganske vanlig altså. Lykke til alle sammen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...