Turte79 Skrevet 15. november 2008 #1 Skrevet 15. november 2008 Skulle ha innsett av fryseegg imårra, tog og hotel var bestilt og en time til toget gikk....Da ringer de fra trondheim og egget har ikke overlevd opptining.....Hadde så trua nå, var sikker på at det snart måtte være vår tur nå!! Lurer på hva galt en har gjort her i livet for å fortjene så mye motgang..... Bare griner og griner, har igjen ett forsøk men vi får se.. Har ikke fått så sterk reaksjon før som nå.....! Å det verste er at mannen min reagerte med sinne, tok bilen og drog. Så nå sitter jeg her da, helt aleine.. Livet skal nok ikke være lett nei!
Mikkemafian Skrevet 15. november 2008 #2 Skrevet 15. november 2008 Huff, stakkar deg... Dette var veldig leit å høre!! Vil bare gi deg en stoor trøsteklem..
Gjest Skrevet 15. november 2008 #3 Skrevet 15. november 2008 Så forferdelig, hadde du bare et egg på frys? jeg mistet 5+8 i natt, vi føler oss så hjelpeløse når en så naturlig ting som å bli gravid skal være så j...æ..v..l..a vanskelig. Ønsker deg lykke til på neste forsøk. Hvor holder du til?
Turte79 Skrevet 15. november 2008 Forfatter #4 Skrevet 15. november 2008 Hei. Har fått roa meg litt nå men har fått skikkelig reaksjon.. Vi hadde bare ett på frys så egentlig hadde vi tenkt vi sku vente med det for kanskje å få flere på frys ved neste forsøk, men så orka je itte byne påat med hormoner alt nå for vi hadde ett forsøk i august... Så vi var jo forbredt på at sjansene var små men.... Så kjedelig med dere! Rett fra himmelen til helvete! Var det første forsøk for dere? En er utrolig hjelpesløs ja, også er jeg såååå utrolig lei av folk som spør "vil dere ikke ha unger dere" og "nå er det vel på tide å sette igang"! Vi holder til på st.Olavs men bor på lillehammer..Dere?
LykkeligSomMamma Skrevet 16. november 2008 #5 Skrevet 16. november 2008 Så utrolig kjipt med halvgått løp! Stor trøsteklem!
heidim79 Skrevet 16. november 2008 #6 Skrevet 16. november 2008 Hei Dette var kipt og jeg kjenner meg godt igjen fordi jeg var gjennom dette i feb 08. Vi holder til i St. Olav og har hatt 3 innsett( det enne var frys) Vi skulle inn en lørdag og få satt inn ett fryseegg, hadde 5 på frys. Så ringte tlf seint fred kveld og det var sykehuset. Da hadde det egget som de tinte opp blitt dårlig og de måtte ta opp mere. De tok opp de 3 siste og av de 3 så var det bare det ene som hadde klart deg så langt. Da hadde vi mistet 4 egg, og det var ikke sikkert at det siste klarte seg over natta fikk jeg beskjed om. Men vi bor jo i gudbrandsdalen og måtte reise v 7 tia lørd, hadde klump i magen hele reisen til vi var framme- det siste egget hadde klart seg men det festet seg ikke:( Det var en forferdelig tlf å få, fy så urettferdig og så leitt. Jeg gråt og gråt og samboeren trøsta. Ikke kult i det hele tatt:( Så det er ikke så arti dette her og det er mange nedturer en må gjennom, for å nå målet.
Turte79 Skrevet 16. november 2008 Forfatter #7 Skrevet 16. november 2008 Har mista litt trua på frys nå ja, hadde samme opplevelse for ett år sia hadde da 3 på frys men ingen klarte seg da hell.... Men vi få tru det går på neste forsøk, må vel være vår tur snart!! Men trodde egentlig itte je sku få så reaksjon som je gjorde igår, har vært helt nedi kjelleren. Itte orka å prate med noen hell noe.....Men men... Da går det vel bare en vei og det er oppover....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå