Anonym bruker Skrevet 15. november 2008 #1 Skrevet 15. november 2008 Hva skriver dere på julekortet....? Hilsen barn 1, barn 2 og navnmamma Hilsen barn 1 og barn 2 Hilsen................??????????????????????????????? første året alene... eller i fjor var alt helt ferskt så da skrev jeg alle fire, men... nå sender jeg jo bare for oss 3........ GOD JUL!
jegvilogsåhaettnyttnickidag! Skrevet 15. november 2008 #2 Skrevet 15. november 2008 God jul hilsen barn 1 og navnmamma da jeg var alene med nr 1, ingen julekort i fjor pga midt i samlivsbrudd, i år blir det barn 1, barn 2 og navn mamma..( så får de med seg barn nr 2 de som ikke har holdt særlig kontakt siste året..hehe) Dette fikser du bra ! Lykke til og god jul ;-)
Den heldige eier av ett barn Skrevet 15. november 2008 #3 Skrevet 15. november 2008 Julehilsen fra barn og mamma til min familie og venner Julehilsen fra barn og pappa til hans familie og venner. Er så late at vi bruker samme bilde;)
Anonym bruker Skrevet 15. november 2008 #4 Skrevet 15. november 2008 Jeg bestiller sannsynligvis teksten påtrykt fra leverandøren.... Og jeg kommer nok til å sende julekort til "eks sviger mor, eks stefar og eks svigerfar" - for jeg tror ikke eksen styrer med julekort til 3 stk liksom,,,,, da er det kanskje dumt med hilsen meg og ungene..... en lur vri?
Anonym bruker Skrevet 18. november 2008 #5 Skrevet 18. november 2008 Hvis noen kort skal til barnefars side så ville jeg ikke bestilt ferdig trykket tekst, men heller skrevet navnene på selv. Du trenger ikke skrive mye, bare navn. God jul og godt nyttår trykkes jo gjerne på. Hvis du vil være grei og imøtekommende så spør du barnefar om han har lyst på kort av barna han kan sende til sin side. Han kan jo også være med å spleise. Hvis han ikke vil sende kort så spør du om du skal sende fra deg. Hvis han ikke syns det er ok, så sender du ikke kort til hans side. Det syns jeg er en bra måte å gjøre det på. Jeg ville ikke blitt spesielt fornøyd om far til barna hadde sendt kort til min familie og venner fra ham selv og mine barn....
Anonym bruker Skrevet 19. november 2008 #6 Skrevet 19. november 2008 De siste to årene har jeg sendt julekort fra gutten min og meg. I år skal står det hilsen barn, navn på meg og navn på samboeren min. Det blir ikke sendt noe julekort til barnefar sin familie i år...
noLadyjustME Skrevet 19. november 2008 #7 Skrevet 19. november 2008 I år sender jeg faktisk julekort med bilde av oss begge to:) der står det: God Jul, julehilsen fra lillegutt og meg. Bf og jeg var aldri sammen da, men i fjor tok jeg bilde kun av mini, og gjorde den feilen med å bestille et sånt man åpner, og det var jo også forventet at jeg skulle skrive inni da:D ehm, og jeg skulle gi til bfs familie også-hadde ingen aning hva jeg skulle skrive til folk jeg ikke kjente..Så i år blir det meg og mini til min familie, så får bf ordne selv!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå