Anonym bruker Skrevet 15. november 2008 #1 Skrevet 15. november 2008 lille gutten min har fått plass i barnehage og han må begynne den 01.12.08, kan han begynne 2 uker etter den datoen den 15.12?, vi har allerede betalt.
Anonym bruker Skrevet 15. november 2008 #2 Skrevet 15. november 2008 Det kan da ikke være noe problem, men dere må selvsagt betale
Ranveig R Skrevet 15. november 2008 #3 Skrevet 15. november 2008 Han kan begynne akkurat når det passar dåke, så lenge dåke betaler. Har ein bekjent som betalt bhgplass i tre mnd for snuppa begynte, for å ikkje miste plassen...
Anonym bruker Skrevet 19. november 2008 #4 Skrevet 19. november 2008 Det går sikkert bra! Men det jeg tenker er at det må være dumt å la gutten begynne i bhg 15.12, da det snart er juleferie. Poden har også fått plass i bhg fra 1.12, men jeg ringte og lurte på om det gikk greit at vi startet 1.1 istedet. Det gikk helt fint! Blir liksom dobbelt opp med tilvenning tenkte jeg da, først starte i bhg for så å ha ferie i ca 14 dager, for så å starte opp igjen. Bare noen tanker jeg har gjort meg...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå