Glad tobarnsmamma Skrevet 15. november 2008 #1 Skrevet 15. november 2008 På denne danske siden selger de Name-it klær: http://www.onefashion.dk/default.asp Ofte har de veldig gode tilbud. Problemet er at de ikke sender utenfor Danmark. Dersom mange nok av oss sender de en e-post der vi spør om de også kan sende til Norge, forandrer de kanskje på praksisen? Det er mye å spare på å handle klær til barna fra danske nettsider. Både Name-It, Katvig, Ida T, Molo, Mee Too osv. finnes mye billigere der enn her til lands. Så; oppfordringen er: Blir du med og legger litt "press" på dem ved å sende dem en e-post? :-)
Glad tobarnsmamma Skrevet 15. november 2008 Forfatter #3 Skrevet 15. november 2008 Ingen andre som er interesserte i billige name-it klær???
Lukkelukken og bebibror Skrevet 15. november 2008 #4 Skrevet 15. november 2008 Jeg er, skal gjøre det med en gang!
Gjest mphs Skrevet 15. november 2008 #6 Skrevet 15. november 2008 Nå har jeg også sendt mail. Vil veldig gjerne handle Name it klær på nett.
løveprinsen <3 Skrevet 15. november 2008 #9 Skrevet 15. november 2008 Det skal jeg gjøre og... Vi må passe på å dytte denne opp, slik at flere får sett det og sendt mail.
Glad tobarnsmamma Skrevet 15. november 2008 Forfatter #12 Skrevet 15. november 2008 Bra engasjement, jenter! :-) Da får vi vente på svar, og se hva de sier... (Vi kan jo legge ut svarene vi får her også.). Håper de bestemmer seg for å begynne å sende utenlands, de vil jo egentlig tjene på det selv også... Name-It klær er jo populære i Norge..
Glad tobarnsmamma Skrevet 16. november 2008 Forfatter #18 Skrevet 16. november 2008 Håper de velger å gjøre noe med det! :-)
Nattinatta Skrevet 16. november 2008 #21 Skrevet 16. november 2008 hei jenter. Dette er svaret jeg fikk: Tak for din henvendelse. Lige nu kan vi desværre ikke leverer til Norge men forhåbenlig i fremtiden. Du er velkommen til at kontakte os igen hvis du har flere spørgsmål. Venlig hilsen Kundeservice, Onefashion
2hærligegutter Skrevet 16. november 2008 #22 Skrevet 16. november 2008 Dere kan jo gå inn på nameit.com og da, er ganske sikker på at de sender til norge, da de har reklamert for hjemmesiden i et norskt blad
Nordhagenjentene :) Skrevet 16. november 2008 #23 Skrevet 16. november 2008 2hærligegutter: Var det jeg trodde også, men når jeg går inn på den siden og trykker på online store, kommer jeg på onefashin.dk...
Glad tobarnsmamma Skrevet 17. november 2008 Forfatter #25 Skrevet 17. november 2008 Hmm... Jeg har ikke fått svar enda... Kjedelig hvis de ikke lar seg påvirke av all e-posten... Det kan da vel ikke være så vanskelig å få sendt tl Norge? En hel haug av danske nettsider gjør jo det.. Angående nameit.com, når en går på "shop on-online" kommer en automatisk til onefashion.dk, som jo ikke sender til Norge... KJIPT!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå