Glad tobarnsmamma Skrevet 15. november 2008 #1 Skrevet 15. november 2008 Heisann Jeg tenkte å bestille fotolerret med bilde av prinsessa til julegaver. Noen tips om hvor de er billige, men med god kvalitet?
BoyMadeInChina Skrevet 15. november 2008 #3 Skrevet 15. november 2008 Jeg har bestilt på allfoto.no... Hvordan kvaliteten er vet jeg ikke, jeg bestilte mine for noen dager siden og har vel litt ca 2 uker igjen før de kommer. Men de er ihvertfall billig
Minnie Mom Skrevet 15. november 2008 #4 Skrevet 15. november 2008 Vi skal bestille lerret av våre barn så jeg har undersøkt litt priser, men vet ikke noe om kvaliteten. Prisene varierer litt og også hvilke størrelser de har tilgjengelig. Vi kommer til å gå for de som kan tilby den størrelsen vi vil ha, uansett pris da.. www.fotoknudsen.no www.eurofoto.no www.extrafilm.no er de jeg har sjekket...
Nattinatta Skrevet 15. november 2008 #5 Skrevet 15. november 2008 kan jeg spørre hvilken pris de tilbyr? (mest fordi det er enkelt for meg da... hehe...)
trudert Skrevet 15. november 2008 #6 Skrevet 15. november 2008 Jeg er veldig fornøyd med lerret fra ekstrafilm=)
Minnie Mom Skrevet 16. november 2008 #8 Skrevet 16. november 2008 Prisene ar jo veldig avhengig av størrelsen du skal ha da, så det blir litt komplisert å svare på! Koster fra mellom 200 og 300 kr og opp til over tusenlappen og enda mer...
marsbaby:-) Skrevet 16. november 2008 #9 Skrevet 16. november 2008 VI bestilte på nfoto.no Bestilte 30x40cm og betalte 350kr for det. Er veldig fornøyd med kvaliteten.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå