Gå til innhold

Blir helt svimmel av å skulle velge vogn, hadde igrunnen landet litt på TFK, men så kan den jo bare vendes fremover i sportsdelen, slik at ungen sitter "feil" vei

Anbefalte innlegg

Er dette dumt? Finnes det andre vogner som er samme størrelse og som kan ha bilsete i, som vender mot meg?

Fortsetter under...

Vet ikke hvor stor tfk er men vi har Teutonia spirit s3, den er vi kjempe fornøyde med. Gå inn på www.lilleprinsen.no og les mer om den der, der står også alle målene oppgitt

Teutonia s3 er et fint alternativ det, men den er mye mindre enn tfk. Tror ikke du, HI, skal tenke på at sportsdelen er forvervendt om du selv ikke har et stort behov selv. Barnet får mest sannsynlig plass lenge i bag, og de fleste barna jeg har møtt har ikke noe i mot å titte frem -tvert i mot (min er slik også).

Hvis jeg skulle kjøpt en ny vogn idag, hadde det nok blitt en Teutonia spirit s 3.

Hadde minsten i en framovervendt sportsvogn fra han var 5 mnd gammel (fordi han vokste ut av bagen), og jeg synes det fungerte greit. Inntil jeg kjøpte en Bugaboo cameleon til han, da han var 12 mnd. Og fikk oppleve hvor utrolig deilig, praktisk og koselig det er å ha barnet vendt mot en. Mange mener allikevel at det ikke er noe problem å ha barnet vendt fra deg.

Teutonia s3 virker som en flott vogn, og jeg kunne virkelig tenke meg den til nestemann, etterhvert. Med den vogna kan du velge å ha vendt både mot og fra deg, og du kan velge mellom hard og softbag. Minus med denne er vel at den veier litt mye (men har hørt de om flere s3 eiere som sier at dette ikke er et problem),og ikke kommer med luftdekk (noe som gir bedre demping og gjør vogna bedre å kjøre på f.eks ulent underlag og snø).

Vil for øvrig tipse deg om at denne vogna, og andre Teutoniavogner fås til 20 % rabatt på babyshop butikkene :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...