Anonym bruker Skrevet 15. november 2008 #1 Skrevet 15. november 2008 Hei:) Jeg er ca160 cm og 105 kg+ at jeg har fylt 42 år, så oddsene er ikke på min side... Men det jeg lurer på er om legene kan nekte meg kikkhullsoprasjon pga disse tingene? Har desverre ikke barn fra før og er ikke skikkelig utredet, så derfor ville jeg prøve å finne ut hvorfor jeg ikke blir gravid. Er dette noe som kan gjøres privat?Er jeg for gammel og overvektig til å få gjort det på et sykehus? Håper virkelig noen kan svare meg på dette da dette betyr veldig mye for meg.
Anonym bruker Skrevet 16. november 2008 #2 Skrevet 16. november 2008 Kan bare svare for meg selv da... Vi slet mange år med å få første mann... Jeg var overvektig, men ble tatt seriøst hele veien. Min gyn henviste med til ullevåll, men sa at de mest sannsynlig kom til å klage på vekta mi, så det hadde vært en fordel for meg selv å gå ned litt i vekt før timen der... Men nå ble jeg da gravid på noe som heter pergotime før vi fikk innkallelsen... Så hvordan de hadde møtt meg, vet jeg desverre ikke! Men vet i hvert fall at de har en bmi grense på 30 når det gjelder IVF. Så når det kommer til lap. Jeg er 168 høy, og veier 130kr. Meeeget overvektig med andre ord! Men jeg har nå tatt lap flere ganger, og ikke hatt noe probem med det! Jeg anbefaler deg å få tak i en god gynekolog som tar deg på alvor!!! En god plass å begynne i hvert fall =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå