lana<3 Skrevet 15. november 2008 #1 Skrevet 15. november 2008 Hvordan får man inn rutiner der? Storesøster ligger alltid å sutrer litt når vi har lagt henne før hun faller til ro. Når hun er ferdig å sutre så ligger hun avogtil å jabber eller synger før hun sovner. Lillebror hylskriker høyt og voldsomt når han skal legge seg, men er han veldig trett så roer han seg fort, han skal ikke inn på hennes rom før vi er helt sikre på at sover natten gjennom..(sov fra 20 til 8 for første gang igår) Men hvordan får vi dem til å sovne sammen iogmed at de vil vel forstyrre hverandre... Vil ha rommet vårt tilbake så fort som mulig...
Trulte76 Skrevet 15. november 2008 #2 Skrevet 15. november 2008 jeg hadde nok ventet til han minste hadde blitt litt eldre og fått skikkelige leggerutiner på han. Han er jo bare 2 mnd enda..det jeg hadde gjort da..
NormaJean Skrevet 15. november 2008 #3 Skrevet 15. november 2008 jeg har ingen råd å gi, har bare ett barn;) men sniker meg til å spørre hvordan fødselen din gikk? du var på overtid husker jeg på bim, tror vi skulle begge ha overtidskontroll på fredag den 5 sept?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå