Gå til innhold
Noe nedetid og ustabilitet mellom 14:10 - 14:30 ×

Treng gutenamn som ikkje er for norsk og ikkje så vanleg

Anbefalte innlegg

Har på følelsen at dette blir ein gut, og er på utkik etter eit fint namn. Har to barn frå før, ein gut og ei jente. Guten heiter Lukas (som viste seg etterkvart å nå ein kjempetopp eit par-tre år etter at vår Lukas kom til verda). Vi har nederlandsk etternamn, så vil ikkje ha noko urnorsk (synest det er mange fine i den kategorien, men det kling ikkje så godt saman med etternamnet...) Vil gjerne ha eit namn som ikkje annankvar gut i barnehagen kjem til å heite, men det skal ikkje vere for sært heller. Har tenkt på Filip og Jakob,men begge dei er hakket for vanlege. Har også vore innom Sakarias, men lurer på om det blir for sært. Gode forslag blir mottatt med takk!

Fortsetter under...

Annonse

Ada er bare helt nydelig, samme med Lukas!

Hva med;

Ada, Lukas og Oskar?

Ada, Lukas og Edvin?

Ada, Lukas og Jasper?

Ada, Lukas og Abel?

Ada, Lukas og Karsten?

Ada, Lukas og Bendik?

Synes for øvrig at Peter også står veldig fint til Ada og Lukas!

Takk for mange gode forslag. Har faktisk tenkt på Matteus, men har lurt på om Lukas og Matteus blir litt "over the top" i lag. Men synest det er veldig fint. Det var mange av dei andre også, så her er det fleire som skal vurderast:-)

Ja, mange fine her. Jasper likte eg veldig godt. Bendik er også fint. No er det jo heller ikkje sikkert det blir ein gut - har det berre på følelsen. No har eg uansett fått ein del fine forslag. Tusen takk:-)

P.S: Ava er i alle fall kjempefint!

Annonse

Vel, viss Lukas hadde vore jente hadde han blitt Lea, men tenker at det har blitt litt vanleg no. Uansett er det eit forslag. Likar også Mattea. Har i tillegg tenkt på Pauline, men mannen min er ikkje begeistra. Synest uansett det er lettare å kome på jentenamn enn gutenamn!

Nei, Ada og Ava blir nok litt likt, men Ava er også kjempefint - og ganske uvanleg vil eg tru. Har de tenkt på namn til jenta dykkar då?

Haha, nå må jeg nesten le: Jeg ville ha Lea til hun i magen, og datteren min heter Ava Matea! :-) Hehe... Morsomt....

Vi vurderte lenge Lily, Adele +++, men tror det står mellom Helena og Hannah for tiden - har heldigvis en stund på oss....

Haha, det var vittig! Vi har tydelegvis ganske lik namnesmak då. Dottera mi heiter forresten Ada Kristine, så to namn der også. Hannah er kjempefint synest eg. Helena også, men spesielt Hannah.

Vi har også heldigvis ei god stund på oss, så plenty av tid til å vurdere både gutenamn og jentenamn.

No tek eg kveld. God natt:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...