Anonym bruker Skrevet 14. november 2008 #1 Skrevet 14. november 2008 Som har sett de siste sesongene?
Anonym bruker Skrevet 14. november 2008 #3 Skrevet 14. november 2008 Jepp. Alt ligger ute på surfthechannel.com
Anonym bruker Skrevet 14. november 2008 #4 Skrevet 14. november 2008 Hva skjer med Rory og Logan? Han frir, hun sier nei.. og de slår opp? Gjør de ikke? Men blir de sammen igjen?
mamma_til_solstråle Skrevet 14. november 2008 #5 Skrevet 14. november 2008 Her står hele serien i DVD hylla! Helt hekta, og sett hele serien flere ganger!!! Gleder meg til å begynne på nytt igjen- kanskje på nyåret????
Anonym bruker Skrevet 14. november 2008 #6 Skrevet 14. november 2008 Heldiggris!! Hvor mange sesonger er det foreløpig gitt ut på dvd? Og i hvilken sesong er det Rory og Logan slår opp helt på slutten?
mamma_til_solstråle Skrevet 14. november 2008 #7 Skrevet 14. november 2008 Det er bare 7 sesonger, dessverre. Og det er på slutten av siste sesong at Rory avslår Logans frieri- for å reise ut i verden slik hun alltid har drømt om!!!!
Anonym bruker Skrevet 14. november 2008 #8 Skrevet 14. november 2008 Hva?? Så det skjer ikke noe mer? Får vi ikke vite hvordan det går? Nå ble jeg kjempeskuffa! Kommer det flere sesonger da?
mamma_til_solstråle Skrevet 14. november 2008 #9 Skrevet 14. november 2008 Jeg veit!! Akkurat samme reaksjon som meg!!! Jeg har ikke hørt at det er planlagt flere sesonger.... Amy, produsenten har uttalt at hun visste hva den avsluttende replikken skulle være da hun lagde sesong 1. Så jeg hadde trodd det var noe mer...... Men da kan vi jo alle fantasere videre da.....Og Luke og Lorelai blir jo sammen igjen, da hvertfall;-)
Anonym bruker Skrevet 14. november 2008 #10 Skrevet 14. november 2008 Joda, det er jo en liten trøst men.. Rory og Logan er liksom verdens søteste par! Skjønner ikke hvorfor hun sa nei til frieriet hans.. Syns de skal lage en sesong til, hvor de blir sammen igjen ordentlig! Dårlig gjort å lage en sånn slutt.. Men det er jo lenge siden sesong 7 var ferdig? Mistenker at det ikke kommer flere da altså....!
Anonym bruker Skrevet 14. november 2008 #11 Skrevet 14. november 2008 Rory og Logan er ikke verdens søteste par! Skulle liksom brainy og ambisiøse Rory slå seg til ro med å bli rikmannsfrue og avleku? Nei, bra serieskaperne ville det annerledes! :-) verdens mest slitsomme og pratsomme program, men akk så vanedannende!
mamma_til_solstråle Skrevet 14. november 2008 #12 Skrevet 14. november 2008 Rory måtte følge drømmene sine, og Logan holdt henne tilbake..... Men Logan ble et bedre menneske av å være sammen med Rory.. ;-) Hvem vet hva som skjer når hun har reist rundt i verden???? Det hadde jo blitt litt rart om Rory skulle fått det livet som besteforeldrene hadde tiltenkt Lorelai i alle år... Så moro å møte noen som er hekta på Gilmore:-)
Anonym bruker Skrevet 14. november 2008 #13 Skrevet 14. november 2008 Det er akkurat det som gjør de til verdens fineste par! Måten de ble sammen på, at Logan gjør alt for å få henne tilbake, at de er like men samtidig så forskjellige. Og Logan er jo utrolig smart han også! De er så søte sammen Hehe, utrolig pratsomt og raske replikker.. men gud så bra Og at Kirk jobber i alle firma, i alle butikker, og er overalt - uten at noen setter spørsmålstegn ved det. Herregud, så genialt
Anonym bruker Skrevet 14. november 2008 #14 Skrevet 14. november 2008 Logan var jo klar for å være med henne verden rundt! De planla å dra til Asia sammen Hvis han hadde gått vekk fra faren sin, og gjort det HAN selv ville.. så kunne jo godt han og Rory fortsatt vært sammen! Og syns ikke Rory hadde fått det livet som besteforeldrene ønsket for Lorelai - Rory følger jo drømmene sine likevel.. Nei, de to skulle vært sammen Hehe, ja! Det er utrolig bra serie Hi.. Har glemt å signere flere innlegg jeg, men dere skjønner sikkert hvem jeg er
mamma_til_solstråle Skrevet 14. november 2008 #15 Skrevet 14. november 2008 Jeg kan anbefale DVD samlingen- masse moro ekstramateriale!!!!
Anonym bruker Skrevet 14. november 2008 #17 Skrevet 14. november 2008 Hva syns dere er tidenes Gilmore Girls-øyeblikk da jenter? Hi
brooklyn Skrevet 14. november 2008 #18 Skrevet 14. november 2008 Aner ikke hva jeg skal velge...Tror kanskje det er med lorelai og luke, når de kysser for første gang, og når de kysser igjen i siste episode. Ah vanskelig. ..og så elsker jeg når logan og finn (tror jeg) krangler om rory inne på forelseningen hennes og begynner å slåss. Vittig.
Anonym bruker Skrevet 14. november 2008 #19 Skrevet 14. november 2008 Hahaha, ja det er utrolig artig når de har det skuespillet under forelesningen. Men jeg syns nok scenen hvor Rory ber Logan om en dans i besteforeldrenes bryllup er best jeg da..når de danser Litt fan av de to som dere skjønner "Special? Like stop eating paste special?" *ler* Hi
Anonym bruker Skrevet 14. november 2008 #20 Skrevet 14. november 2008 Jeg likte best trøbbelperioden mellom Rory og moren, jeg - og Rorys personlige krise etter hun ble sparket fra avisen. Synes det var veldig utviklende for karakteren - til da hadde jo alt vært så perfekt, perfekt. perfekt med Rory. Også at vi gikk en hel sesong (var det ikke?) og ventet på gjenforeningen - og tårene når det endelig skjedde. Synes også slutten var overraskende - men skal ikke komme med spoilere - bare at det er interessant at serieskaperne ikke alltid lar ting "ordne seg" fullstendig for personene - og slik er jo livet i virkeligheten også! Man får ikke alt man ønsker seg. Liker også den lett skjulte venstrevridde politikken var interessant og uventet, noen ganger uttrykt med politisk satire. Fks. da Lorelei bare må si "I hate Bush. But mum, I do!" i morens selskap (eller noe - lenge siden jeg har sett det). Forholdet mellom Lorelei og foreldrene var spnnende. Ellers elsket jeg stemningen, nordstatshøstfargene, universitetsmiljøet, vitsene, Kirk, hun som drev danseskole i Stars Hollow, Paris (digget henne!), Emily Gilmore, Michel, Lane og moren hennes og indiebandet og 7th day adventistene. Irriterte meg grønnover han landhandleren/ordføreren, hun kattedamen med hes stemme, måtte nesten slå av når de kom. Serien var så utrolig både og, men veldig engasjerende! hehe, her fikk jeg litt utløp for den ja!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå