lilleღpersille Skrevet 14. november 2008 #1 Skrevet 14. november 2008 Hva skjer da? Får barnet i seg luft? Lille fikk mm på flaske tidligere i kveld og hver gang det begynte å "koke" i flaska, tok jeg den ut av munnen hennes for å få det bort. Nå i kveld promper hun noe voldsomt. Noen som vet?
Jewel m/jente får gutt Skrevet 14. november 2008 #2 Skrevet 14. november 2008 Hos oss så bobler det hver gang hun slipper vakumet. Har ikke sett at det bobler mens hun drikker. Men det skal jo være en ventil i tutten, så kanskje det er den som gjør det.?
*Timulia* Skrevet 14. november 2008 #3 Skrevet 14. november 2008 tror det skal boble litt jeg. Min er 6mnd og her bobler det masse! kanskje det har noe med hvor hardt de suger? Og kanske jenta di promper mye fordi det ble for mye luft innimellom spisinga? bare noen tanker.....
Veronica,Victor&Adelina<3 Skrevet 14. november 2008 #4 Skrevet 14. november 2008 Det skal være sånn, avent sine flasker er laget med luftsystem som gjør at barnet svelger mindre luft. søk etter avent pågoogle så kan du lese litt om det:-) Du skal ikke ta flasken bort når det kommer luft inn:-)
Gjest Skrevet 14. november 2008 #5 Skrevet 14. november 2008 Men det er viktig at hele tiden smokken er fylt med melk når barnet drikker, altså hold flasken høyt opp mot nesen.... det skal ikke være noe luft i smokken.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå