Gå til innhold

tøybleier vs. papirbleier Erfaringer??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har bestilt en All in One bleie, for å se om de er bedre/mykere behageligere og ikke minst mer økonomiske for meg..

Liker ikke at min lille baby på 9 uker skal ha røde merker etter bleien der den strammer. (nei det er ikke en for liten bleie :) )

Skrevet

Vi har begynt med bum genious sine og er veldig fornøyde. Var litt skeptisk til om hun kom til å bli sår, men det har hun ikke blitt i det hele tatt. De er litt tykkere enn papirbleiene, men hun virker ikke hemmet av det. Beveger seg like lett/vanskelig:) med begge typer.

Inne på bleiedebatten fant jeg masse informasjon. Lykke til.

Skrevet

Vi bruker bare tobleier og er kjempefornoyd:) Begynte pga miljoet, men merker andre fordeler ogsaa naa....snuppa har aldri hatt problemer med de, beveger seg normalt og har ikke rode merker...Vi bruker lommebleier og formsydde ed ull om natt. Kansje du kan forsoke prefolds eller brettebleier? Har hoert de skal vere bede for de helt minste barna....Ellers saa er et jo mer okonomisk (husk at du kan bruke samme bleier til alle brna og selge de etterpa) og eg synes det er mindre arbeid. Dessuten er de kjempefine:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...