mammaen til Benjamin :) Skrevet 14. november 2008 #1 Skrevet 14. november 2008 Jeg har en gutt på 7 uker, og har hele tiden ammet på begge sider. Har vært mye sår, så jeg har brukt diverse stillinger for å avlaste sårene. Siste døgnet har han nektet å amme høgre bryst. Hyler etter to-tre sug, og da forsøker jeg forskjellige stillinger. Han har ikke hatt noe problem med å amme fra dette brystet før. Bør jeg pumpe fra det brystet? Noen som har erfaringer fra dette? Håper virkelig det er forbigående...
minimøy Skrevet 16. november 2008 #2 Skrevet 16. november 2008 Dette problemet har eg også hatt. Mulig utdrivelsen er treigare på den sida? ihvertfall, det eg gjorde var å legge han til på den sida han nekta først, slik at han fekk stimulert det litt ihvertfall. Å legge han til den puppen som han ikkje ville ha, etterpå, va håplaust! Etter ei tid så gjekk det ok. tok nok ei god veke før han tok puppen som normalt igjen. Men prøv å legg han til den puppen først. Men ikkje tving han til å ta den. Nokon tenker KISS med ein gong ungen ikkje vil ha eine puppen. Men då trur eg du skal merke teikn på vond nakke på andre måtar også, ikkje berre ved puppen. Dersom han ikkje suger i heile tatt, så bør du pumpe dersom du vil opprettholde melka di på den sida. Lykke til!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå