Gå til innhold

Nå lurer jeg fælt... (ang avføring hos baby snart 4 mnd)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg leste nettopp artikkelen på startsiden av DIB. Babyen min har alltid hatt "diaré" han. ALDRI fast avføring, flytende/vandig knallgul avføring med mye slim i er standard hos oss. Men junior er jo blitt stoooor og sterk, og har masse våte bleier. Har ikke tenkt at dette er unormalt før nå jeg. Han hadde vel vært tynn og skranten hvis det var noe feil vel? Han har nok umodne tarmer ennå, derav slimet (sorry detaljer.) Han har jo hatt kolikk, og sliter nok litt ennå, særlig med å få ut luft om natten. Kan høre det rumler og knitrer i magen hans etter måltider stakkar. Men han gråter ikke så mye på grunn av det lenger. Hvordan er det hos andres babyer? Er det normalt med flytende avføring? Han får kun mm.

Skrevet

Lille skatten min hadde veldig rennende gul avføring i starten, men etter ca 2. måned så ble den mer hm.. hva er ordet.. litt sånn konsistens som på mokkakrem! He he. Men innimellom er den veldig flytende. Morsmelk-bæsj er vel bare sånn. Flytende, gul med litt klumper i.. (bæsjeprat er morsomt gitt,) Bæsjen blir jo ikke "normal" før de begynner med fast føde.

Skrevet

Hehe, festlig med bæsjeprat ja ;-) Men da høres det kanskje litt beroligende ut, selv om det ikke er noe "mokkakrem" her i gården...

Andre som har det som oss?

Skrevet

lille gutt her er 3.5 mnd og har ganske flytende gul bæsj, kremaktig av og til;0) He he baby bæsj blir man ikke klok på;0)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...