*Netta* har 2 prinsesser <3 Skrevet 14. november 2008 #1 Skrevet 14. november 2008 ...noen som reagerte på samme måte?
Ranveig R Skrevet 14. november 2008 #2 Skrevet 14. november 2008 Lurte på akkurat det same... Tuppa vår fekk vaksine på onsdag, og var litt raud i går. I dag er det ein raud og forholdsavis hard oval på ca 2x4cm på høgre låret. Venstre stikk er litt raudt, men ikkje på same måten. Veit du kva for ein vaksine som blir sett i kva for eit lår? Eller er det opp til den enkelte hs?
*Netta* har 2 prinsesser <3 Skrevet 14. november 2008 Forfatter #3 Skrevet 14. november 2008 Å, det tør jeg ikke svare på, men jenta mi reagerte i hvertfall på den siste, på venstre lår. Jeg husker ikke hva det er mot, men det er i hvertfall den som er vondest, stakkar :-/
Helene <3 Sarah&Anniken Skrevet 14. november 2008 #4 Skrevet 14. november 2008 Ja, det er vel forsåvidt "vanlig" at man kan få blåmerker/hevelser av sprøyter. Også voksne. Mulig det er stukket litt skeivt. Ellers fikk vesla mi store røde hevelser rundt stikkene på låret, det gikk over etter en ukes tid. Det er jo bakterier de sprøyter inn og så lenge allmenntilstanden er god så ville jeg ikke bekymret meg.
mathildas_mamma Skrevet 14. november 2008 #5 Skrevet 14. november 2008 Mathilda er hoven enda og har en kul i venstre låret. Tok vaksinen 20 oktober. Men kulen blir mindre og mindre. Tror dette er helt vanlig, hun reagerer hvertfall ikke på det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå