Mamma til 2 gutter(01 og 08)<3 Skrevet 14. november 2008 #1 Skrevet 14. november 2008 Hvor ofte bruker du bæresele hjemme når barnet er urolig?
Hellinor Skrevet 14. november 2008 #2 Skrevet 14. november 2008 Bærer mye, men barnet er sjelden urolig. Synes det er så koselig å bære. Men bruker (selvfølgelig ;-)) ikke babybjørn, men ERGO, meitai og bæresjal :-)
lille sprelle Skrevet 14. november 2008 #3 Skrevet 14. november 2008 har ikke gjort det så mye i det siste (8mnd), men gjorde det mye før. Bruker elastisk sjal. Nå er det jo enklere når jeg kan legge henne fra meg hvor som helst inne
Bunnies by night Skrevet 14. november 2008 #4 Skrevet 14. november 2008 Fra lillegutt var seks uker til han var tre måneder (kollik) var han i det elastiske bæresjalet store deler av dagen. Vi hadde ikke mulighet til å legge han ned, da hylte han som besatt... slitsom tid når jeg tenker tilbake gitt *ler* Nå er lillegutt blitt stor og sterk - så nå bruker jeg ikke bæresjal eller sele mer - har manduca - men den bruker jeg kun dersom jeg skal en liten tur ut:)
Yo&La+spire Skrevet 15. november 2008 #5 Skrevet 15. november 2008 Bar endel for kosen sin skyld, og enda mer i perioder med mye sutring (feks rundt der naar tennene kom). Skjonner ikke hvordan folk faar i seg mat og rydda hus uten baeretoy eg;) Baerer mye enda, men ikke inne, for naaer snuppa 1.5 aar. Men alltid ute, naar hun ikke gaar selv da....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå