Gå til innhold

Hva er høyt HCG nivå?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg ringte i dag på rugedag 13 og fikk postitivt svar, jeg er gravid og hCGnivået var høyt sa hun. Det var 195 og det er ganske høyt så tidlig. Vi har satt inn 2 embryo, så da er det spennende å se om begge har festet seg. Vil gjerne høre hva deres nivå var og hvor mange som festet seg?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

grattis med positivt resultat og flott hcg nivå!

da jeg fikk vite hcg nivået mitt på rd 14 så hadde jeg 795!! det er gangske HØYT! og de lurte på om det var to inni her...haukeland sa at de var kjempefornøyd med alt over 100-120...

her er det "bare" en baby,og det ser ikke ut som det noen gang har vært to,så grunnen til det høye nivået kan være at egget festet seg tidlig.

her om dagen møtte jeg en dame som ventet tvillinger og hun hadde ca 300 på rd 14,så det varierer visst litt!

lykke til videre med spiren(e) dine!!!

Skrevet

Gratulerer med positiv test:o)!!!

Fastlegen min sjekket det opp en gang,hun sa da at alt over 600 på dag 14 kan tyde på tvillinger.........

Kos deg masse da med spiren(e)

Skrevet

Hei og gratulerer med positiv test :)

Da jeg ble gravid på 2. IVF-forsøk i 2006, så hadde jeg et hcg-nivå på 173 på dag 14. Endte i SA. Hadde ikke noe med hcg-nivået og gjøre, for det var flott. UL før SA viste en spire.

2 mnd senere ble jeg gravid med fryseegg. Satt i 3 egg, og hcg-nivået på dag 14 var da 1178 (!) Det var visst veldig høyt, og vi var litt engstelig for at det kunne være tre der inne ja. Må innrømme det. To hadde vært helt topp, tre litt i meste laget....

I januar 2007 kom to vidunderlige guttebabyer til verden :))

Dette med hcg varierer visst veldig fra kvinne til kvinne og fra sv.skap til sv.skap.

Blir spennende og se om du har en eller to der inne :))

Lykke til!

Skrevet

Takk for gratulasjoner og svar jenter.. jeg får nok bare smøre meg med tålmodighet i fire uker til da... begynner jo å bli vandt til det nå ;)

Men morro er det..

Skrevet

Hei og gratulerer med positivt svar:)

Jeg tok blodprøve på rugedag 15 og hcg var da på 1400!!

Har vært på ultralyd og det er et lite knøtt der inne:) Er nå 8+3.

Tror det med hcg er veldig individuelt fra person til person.

Masse lykke til!!

Skrevet

Min hcg var på 1360 rugedag 14, og "alle" trodde det var tvillinger (bare ikke jeg, hehe). Jeg fikk rett, det bor én liten knøtt i magen min. :-)

Skrevet

Jeg hadde HCG på 650 på rd14. Etter å ha sjekket på nettet og kjent på magefølelsen trodde jeg det var to der inne - og det er det :-)

Men det varierer fra kvinne til kvinne og svangerskap til svangerskap.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...