fiskelisken Skrevet 14. november 2008 #1 Skrevet 14. november 2008 Han er snart 7 mnd og spiser 4 måltider med fast føde. Grøt,halv brødskive og en halv banan,halvt middagsglass og fruktmos og så grøt igjen. Han har lenge nektet å ta flaska men endelig har det snudd Han får mm når han våkner og kanskje en liten skvett på dagen. Gir han flaske med mme til lunsj,middag og kvelds. Men da kan han bare drikke oppimot 50 ml. Er ikke dette litt lite da ? Han drikker melk først og så maten etterpå..og da spiser han som regel alt. Hvor mye drikker deres små til måltidene sine ?
ღ cindarella-twinsღ Skrevet 14. november 2008 #2 Skrevet 14. november 2008 Hei.. det er jo ganske mye veske i grøten da:) Jeg tok opp med helsesøster at jeg syntes han drakk litt lite melk.. noen ganger bare 40ml.. men hun sa da at det var mye veske i grøten.. Så tror ikke man skal bekymre seg nei:)
*snart mamma til 2* Skrevet 14. november 2008 #3 Skrevet 14. november 2008 Min sønn på snart 11 mnd drikker ca 80 ml til hvert måltid. (3 x pr. dag) Han får melk etter at han har spist grøt og brødskive. Etter middagen får han bare vann. Jeg og tok opp dette med hs og hun sa bare at det var viktig å få i nok væske evt vann for det er melkpulver i grøten. Så han får i seg litt mer enn det han drikker.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå