Gå til innhold

Hun hater å kjøre bil.... TIPS??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hun skriker alltid når vi kjører bil, til og med på korte turer... Før elsket hun bilstolen og å kjøre bil, og sovnet alltid i den.. Det er det slutt på. Hva kan jeg gjøre for å gjøre bilkjøringen lettere??? Hun er 3,5 mnd...

Skrevet

Sitter hun bak ? Jeg måtte få koblet ut airbagen foran og sette henne foran. Hun illskrek og likte ikke å kjøre bil i det hele tatt. Nå smiler hun og koser seg for nå ser hun meg. Dessuten kan jeg ordne med smokk når hun sitter ved siden av meg.

Ellers finnes det vel noe leker med lys og lyd som kan festes på bilsete. Du finner det i hvert fall på Toys R`us.

Skrevet

Her fungerer det godt å sette på musikk! Og leker fra babygymmen hengende ned fra "bærestanga". Har også speil på nakkestøtta bak (slik at jeg kan se henne), og fra hun var 5-6 mndr så hun meg i speilet.

Skrevet

Å jenta mi begynte å hate bil på den tiden også ... Da var det på tide å time bilturene mer med sovetid, så er det bedre. Det er slutt på den fine tiden der de sovner automatisk av litt bildur ...

Ellers fremover, så ha leker i bilen (trygge selvsagt, slik at det ikke er noe problem når du kjører elene). Vi har TiniLove Frog mirror - den har vi hatt siden hun var 4 mnd (er 8,5 mnd nå). En Lamaze-figur (kenguru) var dedikert billeke i lang stund fra hun var 4 mnd og veldig fasinert av den. Nå må det byttes hele tiden, men med bilsete 2 ser hun litt mer ut (men fortsatt er det veldig fint å kjøre når det er tid for lur ;)).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...