Gå til innhold

Nå er jeg nesten 100% sikker på at baby sparket!

Anbefalte innlegg

Kjente først en gang at en slags boble sprakk, og la hånden over magen. Like etterpå skvatt jeg skikkelig av det jeg tror er ett spark i hånda mi:-)

Vet at baby ligger i det området jeg kjente dunket siden jeg har angelsound og magen buler mer ut på den siden.

Dette var gøy! Er 16 uker eller kanskje noen dager mer på vei.

Fortsetter under...

jeg er også nesten 100% sikker på at det var baby du kjente :)

kjente liv selv første gang for bare noen dager siden, nå er jeg skråsikker! kan til og med SE det på magen når det er "sterke" spark!

utrolig morsomt og deilig :) er bare 15+5 uker, første svangerskap var jeg godt over 20 uker før jeg (var sikker på at jeg) kjente liv! 23 uker tror jeg, faktisk. var derfor veldig skeptisk til at jeg skulle kjenne liv så tidlig

med meg er det som oftes mange spark, og kan beskrive det som at det kjennes ut som kraftig hjertebank, bare i magen da ;)

Jeg lurer fælt på om jeg kjenner spark. Jeg er 16+3 og dette er mitt første svangerskap, så tror liksom ikke at jeg kan kjenne det enda.

I går kjente jeg, to ganger kort etter hverandre, et slags støt eller som en boble som sprakk som du sier ( hadde ikke luft i magen på det aktuelle tidspunkt:) ). For bare noen få minutter siden kjente jeg det samme igjen.. Det kan jo være spark...?

Det er helt sikkert spark fra babyen du kjenner, selv om det er tidlig! Det er helt individuelt når man kjenner det første sparket. Noen kjenner det i uke 15/16, mens andre må vente til langt ut i uke 24.

I mitt første svangerskap kjente jeg liv i uke 19, og nå er jeg i uke 17 og vesla/veslen tar salto dagen lang! Spesielt når jeg er i ro, sånn som nå f.eks. Kjennes ut som en liten fiskestim inni der! :-) Lykke til med bebis!

Jeg tror også Julie kjenner spark :)

første svangerskap kjente jeg første gang uke 23 tror jeg, men denne gangen uke 15!

det kan komme an på hvordan morkaken ligger også

mulig jeg hadde kjent liv tidligere forrige gang hvis jeg hadde visst hva jeg skulle kjenne da

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...