snuqx Skrevet 14. november 2008 #1 Skrevet 14. november 2008 Jeg er GRAVID på første ISCI forsøk. Hadde positiv test igår, sterkere idag, og skal ta en test i morgen som er testdagen min, men positiv test er positivt. Håper den klorer seg fast.
♥ lillemin ♥ Skrevet 14. november 2008 #6 Skrevet 14. november 2008 Så bra! Gratulerer så mye =) Kan jeg få lov til å spørre om hvordan situasjonen deres var før icsi forsøket? Var det dårlige svømmere, en kombo av begge...? Skal starte medisinering og gjøres klar til icsi forhåpentligvis i desember, og håper jo selfølgelig på klaff ved første forsøk! Hos oss er det dårlige svømmere...
snuqx Skrevet 14. november 2008 Forfatter #8 Skrevet 14. november 2008 Hos oss var det pco og dårlige svømmere. Lykke til:)
Mikkemafian Skrevet 15. november 2008 #9 Skrevet 15. november 2008 Gratulerer.. Krysser fingrene for at den klorer seg godt fast til dt er på tide å komme ut...
Mamma til 2 søte jenter Skrevet 15. november 2008 #10 Skrevet 15. november 2008 Gratulerer!! Så heldig du er som slipper flere runder!! Lykke, lykke til!!
finetine Skrevet 15. november 2008 #11 Skrevet 15. november 2008 Gratulerer så mye:o)!! Moro å lykkes på første forsøk da........... Lykke til videre:o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå