Gjest Skrevet 14. november 2008 #1 Skrevet 14. november 2008 eller må man koke vattnet og blande pulvret så som det står på pakken? Ska nemnes att babyn min er 9 mån. og ska bare ha en liten del mme, spiser ju middagsmat mm.og jeg ammer litt.
Gjest Skrevet 14. november 2008 #2 Skrevet 14. november 2008 Enten så varmer du vann i micro for så å ta i pulver, eller så koker du vann i vannkoker og tar i pulver. Ferdigblandet i kartonger kan du varme i micro, men du vil få litt problemer med å blande pulver i kaldt vann (for så å varme i micro).
kitty08 Skrevet 14. november 2008 #3 Skrevet 14. november 2008 skal vel helst ikke varme i mikro fordi det kan bli ujevn varme, men ... jeg gjør det, men rister godt og venter et par minutter slik at det helst ikke skal skje
Ville Vera Skrevet 14. november 2008 #4 Skrevet 14. november 2008 En stund lagret vi opp mme på forhånd i kjøleskapet og varmet i micro etterpå, da spiste jenta vår hver eneste time og ble aldri mett! Sykt. Da vi sluttet, og heller lagret opp vann i kjøleskapet, varmet det opp i micro og tilsatte pulveret etterpå så spiste lillemor hver 3-4 time faktisk. Enten så forsvinner næringa i microen pga strålingen, eller så er det bare fordi det blir for varmt og næringa forsvinner av den grunn. Så.. Ikke varm opp melka i micro du
Sebbelita Skrevet 15. november 2008 #5 Skrevet 15. november 2008 Lillegutt er nå 10 mnd og har fått mme siden han var 3 uker. Jeg lager for et døgn som står i kjøleskapet, og det varmer jeg i micro. Det går mye fortere, og funker finfint Men som ei over skriver, viktig å riste litt så varmen fordeler seg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå