Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

eller må man koke vattnet og blande pulvret så som det står på pakken? Ska nemnes att babyn min er 9 mån. og ska bare ha en liten del mme, spiser ju middagsmat mm.og jeg ammer litt.

Skrevet

Enten så varmer du vann i micro for så å ta i pulver, eller så koker du vann i vannkoker og tar i pulver. Ferdigblandet i kartonger kan du varme i micro, men du vil få litt problemer med å blande pulver i kaldt vann (for så å varme i micro).

Skrevet

skal vel helst ikke varme i mikro fordi det kan bli ujevn varme, men ... jeg gjør det, men rister godt og venter et par minutter slik at det helst ikke skal skje ;)

Skrevet

En stund lagret vi opp mme på forhånd i kjøleskapet og varmet i micro etterpå, da spiste jenta vår hver eneste time og ble aldri mett! Sykt. Da vi sluttet, og heller lagret opp vann i kjøleskapet, varmet det opp i micro og tilsatte pulveret etterpå så spiste lillemor hver 3-4 time faktisk. Enten så forsvinner næringa i microen pga strålingen, eller så er det bare fordi det blir for varmt og næringa forsvinner av den grunn.

Så.. Ikke varm opp melka i micro du :)

Skrevet

Lillegutt er nå 10 mnd og har fått mme siden han var 3 uker. Jeg lager for et døgn som står i kjøleskapet, og det varmer jeg i micro. Det går mye fortere, og funker finfint :)

Men som ei over skriver, viktig å riste litt så varmen fordeler seg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...