mammatil3! Skrevet 14. november 2008 #1 Skrevet 14. november 2008 Hva synes dere er finest og hvilke av disse tre navnene passer best til storebror og kommenede storesøster Jone og Alma? Ok med nye forslag også! :-)
Gjest Skrevet 14. november 2008 #5 Skrevet 14. november 2008 Jone, Alma og Ådne :-) Ågne var horribelt, Aune for likt Jone med -ne endelsen + vokal før..
prysseluskan Skrevet 14. november 2008 #6 Skrevet 14. november 2008 Jeg liker Aune best, men Ådne passer kanskje best til bror og søster.
Synnøve_Solbakken Skrevet 14. november 2008 #7 Skrevet 14. november 2008 Ådne er kjempefint, ikke så glad i de to andre.
Cornelianelia Skrevet 17. november 2008 #9 Skrevet 17. november 2008 Ådne, helt klart. Da får de tre søsknene forskjellig forbokstav også. Ågne har jeg ikke hørt før og ble ikke veldig begeistret for det. Aune er jeg heller ikke så glad i.
mammatil3! Skrevet 17. november 2008 Forfatter #10 Skrevet 17. november 2008 Takk for svar! Har gått helt bort fra Ågne, men Aune og Ådne står enda, kanskje Adam er et nytt navn å ta med på lista, men vet ikke om det passer til etternavnet som er helnorsk stedsnavn med æ i.....
Gjest Skrevet 17. november 2008 #11 Skrevet 17. november 2008 Jone, Alma og Ådne - Nydelig og "myke" flotte navn. Jone, Alma og Adam - Synes Adam og Alma blir litt likt (mtp. at det er to A'er og en M i begge), dessuten ble Adam veldig bibelsk i forhold. Jone, Alma og Aune - nei, Aune blir for likt Jone (mtp. at begge har -ne endelse + vokal foran). Så det må bli Ådne :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå