Gå til innhold

Treff i Ski på dagtid i uke 48?

Anbefalte innlegg

Jeg er 50% sykmeldt og det er lettere for meg å treffe noen på dagtid. Med barn fra før av som må legges og en mann som jobber en del er ikke kvelden den beste tiden for meg.

Men det er kanskje flere som er sykmeldte e.l. som også har tid på dagen? Er det noen dager som passer for dere andre i uke 48?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/139106738-treff-i-ski-p%C3%A5-dagtid-i-uke-48/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei, jeg starter permisjon den uken, så vil gjerne være med på treff en av dagene fra og med 17 desember. Er ellers ledig om kveldene for treff.

mvh Ingrid, Vestby, termin 5 januar

Annonse

Annonse

Så bra! Da blir det fredag 28 da! Klokken 12?

Vi kan godt møtes på brua på senteret. Er ikke så ofte på disse caféne på senteret, så vet egentlig ikke hva som er best!

Men kom gjerne med forslag!

Og selv om du bare er 3mnd på vei, er du hjertelig velkommen til å være med. Babyen min kommer i januar!

Kunne egentlig tenke meg å være med dere. Men jeg føler det blir litt rart i og med at jeg ikke er mer enn vel 2 mnd. på vei. Dere er vel omtrent høygravide hele gjengen? Hadde jo vært kjekt å bli kjent med andre gravide.

Ååå jeg ville så gjerne ha vært med.. Men skal på julebord på fredag og det starter inni Oslo klokka 5 og drar fra Langhus litt før klokka 4.

Og som kvinner flest så trenger jeg nok tid til å få stelt meg, finni fram og prøvd ørten ulike antrekk for kvelden som jeg forhåpentligvis vil føle meg vel i. Så fredagen blir nok stressende nok for meg om jeg ikke skal dure fra Askim og inn til Ski for et par timer og så hjem i dusjen osv..

Håper det blir minst ett treff før lille tulla mi skal poppe ut rundt den 10. januar.

Kose dere masse jenter på fredag!!

c",)

Liten rettelse på innlegget over her:

Håper det blir minst ett treff jeg får blitt med på før lille tuppa mi skal poppe ut rundt den 10. januar. At dette ikke var "siste mulighet" lissom. Hadde jo vært kjempekos å møtt andre i samme situasjon lissom.. Snakke om forventninger, opplevelser, tanker osv med andre. Surrer alene her i Askim med magen min.. hihi..

c",)

Musipusi - jeg er bare 3mnd på vei. Men tror også det kommer et til treff m folk på 2-4mnd på vei snart i ski/oppegård.

Jeg må se ann dagsformen da jeg føler jeg har "gravid-me", håper jeg er i form fredag. :)

Så - kafeen som ligger på samme side som gullsmeden - så bare setter vi oss der etterhvert som vi kommer...?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...