Melkedrøm Skrevet 14. november 2008 #1 Skrevet 14. november 2008 Kontakter dere legen når barna faller å får en kul i hodet? Jeg har helt angst for at det skal være mer enn bare en harmløs kul, mens sambo roer det hele ned med at de tåler utrolig mye. (han har 4 barn fra før som har overlevd knall og fall så jeg bør jo stole litt på han hehe, men uansett like lite morsomt med knall og fall )
Manx Skrevet 14. november 2008 #2 Skrevet 14. november 2008 Datteren vår har falt mange ganger, noen kuler har det også blitt. Vi har aldri kontaktet lege, men man må jo se ann selvfølgelig hvor stor skaden er. Er vel annerledes hvis de ramler ned fra seng, stellebord feks. enn i stående/sittende stilling, og hvor hardt underlaget er. Men tror nok de fleste tilfeller at det går bra:)
kitty08 Skrevet 14. november 2008 #3 Skrevet 14. november 2008 Huff, jeg har også begynt å tenke på hvor mye av dette de tåler, men det er nok en del. Og som sagt, hvis det er fall fra store høyder, eller veldig på hodet, så ja. Men "vanlig" knall og fall tåler de nok, dakar små.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå