Gå til innhold

Noen med blødninger??

Anbefalte innlegg

Noen her inne med blødninger? Hvordan type blødninger har dere? blør dere masse, friskt, brunt?

jeg begynte å blø onsdag kveld, stoppet opp torsdag på dagen, men begynte å blø igjen på kvelden og blødd siden.

Noen som har vært gjennom det samme???

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/139106449-noen-med-bl%C3%B8dninger/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Oki, da tror jeg at jeg skal stikke å kjøpe en ny test;)

Men trodde hormonene i kroppen kunne sitte i lenge, slik at en test kunne være positiv en stund etter en eventuell abort. Er det kanskje ikke sånn???

Ja, jeg blør litt enda. hva kjennetegner spotting??? hvor mye blør man da ca??

HI (som hadde mange spm)

Hei igjen!

Vet ikke nøyaktig hvor lenge hormonene sitter i kroppen...

Spotting er bare en mikroblødning, noen få dråper liksom...

Jeg ringte legekontoret da jeg oppdaget blodet, og hun sa at hvis det ikke kom store mengder og klumper var det normalt ingen fare. Klumper vil typisk indikere en abort...

Mange har jo mensblødninger gjennom hele svangerskapet også, så det at du blør trenger ikke være negativt...

Jeg tok en ny test for å roe ned psyken :) Man tenker jo det værste når sånt skjer...

Håper at det går bra med deg og spiren i magen :)

Da jeg gikk gravid med min første "mistet"jeg han 4 ganger.. Blodet fossa og hadde skikkelige mensen smerter. Etter hver gang viste det seg på ul at han was still going strong:) Det er ikke helt unormalt, men du bør bli sett på snarast mulig både for egen helse og psyke (d værste e jo d å gå å ikke vite) :) Håpe alt e bra!!

Annonse

Hei. Jeg hadde en blødning søndag 9. Hadde en blødning torsdag og en i dag. Alle har vært veldig små, men det har vært rødt og friskt blod. Jeg tok mine 2 positive tester på ondags ettermiddag og torsdagsmorgen. I går ettermiddag når jeg skulle teste var den negativ. Tok ny test igjen nå i dag morres som også var negativ,så da spørs det om vi ikke får noen baby denne gangen da. Er det noen vits i å dra på legevakta? Er jo bare mellom 4 og 5 uker på vei....?

Da har jeg tilbragt store deler av natta og dagen i dag på sykehuset.

Dro på legevakta rundt midnatt. Der ble jeg møtt av en lege som virkelig så på dette som en liten bagatell og sa at jeg mest sannsynlig bare hadde forsinket mens. Klarte etterhvert og krangle meg til en henvisning på gynekologisk poliklinikk. Men der tok de ikke imot på natta såfremt det ikke sto om livet... ( og det gjorde det jo ikke )

Jeg reiste tilbake i dag formiddag og har blitt undersøkt med innvendig ul. Var for tidlig til og kunne se noe. Er jo bare 5 uker på vei ca.

Tok blodprøve i dag, skal tilbake tirsdag og ta ny prøve. Så skal de se på nivået i bloden om jeg har mistet eller om jeg fortsatt er gravid. Er jeg gravid vil nivået i blodet stige...

Får ikke svar før på onsdag så da er det bare og smøre seg med tålmodighet..

Håer alt går bra da. Krysser fingrene for at blødningen ikke skal ha noen betydning, og at testene dine viste feil da de var negative.

Jeg blødde litt på lørdag, ingenting på søndag, men begynt å blø igjen nå. Mer brunlig og rødt nå. Tenker jeg ringer legen i morgen og snakker med de, kanskje jeg kan få en UL eller må det mer til??? Er jo så vondt å gå og ikke vite.

HI

Jeg annbefaler det å kontakte lege for innvendig UL. De ser da om alt er på plass som det skal.

Hjemmetester kan slå ut positivt i 14 dager etter evt. SA mener jeg at jeg har lest. Ikke for å skremme selvfølgelig, men jeg vet hvordan du har det psykisk akkurat nå.

Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...