Gå til innhold

Dere som har hatt barna til osteopat

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min gutt har hatt kiss, men er ferdigbehandlet for dette.

Nå har vi vært til første behandling hos osteopat for å få orden på søvnen hans og ikke minst få litt ro i kroppen hans.

Noen andre som har erfaringer med osteopat og hvilke reaksjoner babyen har vist etterpå. Har hørt om mange som umiddelbart ble mye roligere, men kan ikke akkurat si at jeg ser noen forbedring hos gutten min ennå. Vi må imidlertid tilbake en gang til, da hun ikke fikk bort alle spenningene i kraniet på første behandling.

Skrevet

Jeg gikk en 5-6 ganger og syntes det hadde null effekt på mitt barn.

Skrevet

Okey.....hva behandlet hun/han ditt barn for?

Skrevet

Vi har vært til osteopat, og har ett helt nytt barn!

Betalte 400kr gangen - dyrt, men absolutt verdt hver eneste krone!

Vi trodde hun hadde kolikk, men hos osteopaten fikk vi vite bl.a at ryggen var låst (kunne bare bevege seg en vei) og at mellomgulvet var kjempe stramt. Vi var oppe å bysset og bar, dagen og natten lang. Merket stoor forskjell etter den første behandlingen. Etter andre behandling ble hun værre samme dag og dagen etter på, så sa det *pang* og vi fikk en smilende og glad baby (tidligere gråt hun bare). Nå har vi vært på 3.behandling og antatt ferdigbehandlet. :-) Anbefales på det sterkeste!

Skrevet

Vi var til osteopat når frøkna var 3-4 mnd pga fordøyelsesproblemer og uro ved legging og på natta. Hun fant ingen feil med henne, men vi var der 4 ganger allikevel. Så ingen forbedring på noe..

Vi har nå vært hos soneterapaut for de samme problemene, nå er frøkna 7,5 mnd. Etter 4 behandlinger der ser vi heller ingen forbedring på hverken fordøyelsen som er altfor treg eller på uroen hennes...

Så min erfaring er at når de ikke finner låsninger eller andre feil, så har slik behandling ingen effekt.

Skrevet

ok...

Hos gutten min fant hun spenninger i kraniet, så jeg håper det hjelper når hun får fjernet dem. Hun fikk som sagt bort noen, men ikke alle.

Vil gjerne høre flere erfaringer.

Skrevet

Hei

Vi gikk til osteopat når gutten vår var 2 uker, 2 ganger. Pga av fordøyelseproblemer og agresiv grining, han ble litt bedre etter første gangen og en annen baby etter andre gang. Kan på det aller sterkeste anbefale å gå!

Vi betale 250,- per gang, billig syntes jeg. Om du eller andre er intresert og bor i Oslo området så send en privat meld så kan jeg sende navn og nr.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...